Jakoozie Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fortsetter der den populære trilogien slapp. Les mer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 HAHA! Den var lei Sony! PS2?! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal dette være en sein aprilsnarr? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva i svarte er det de tenker på? PS2!!?? Leste jeg riktig? Dette er jo akkurat like idiotisk som om Nintendo hadde kommet med en oppfølger til Super Mario Galaxy til Gameboy Advance eller Gamecube!!! Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 det var da som bare da!!!!!!! hvorfor kunne det ikke kommet på ps3?! jeg som elsker jak and daxter! en annen ting er jo at det ikke er noughty dog som lager spillet:/ http://www.highimpactgames.com/news.html trudde ikke noughty dog hadde gitt fra seg den herlige spill serien!.... håper inderlig at dette er en sein april spøk:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Naughty Dog prioriterer nok Uncharted serien mer ja. Noe jeg egentlig ikke skjønner. Jak & Daxter navnet har langt mer potensiale til å selge, Uncharted er mer for hardcore gamere. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ble postet først av Playstation.blog igår, så håper og tror at dette er en aprilspøk. Hvis ikke står ikke verden til påske, og dessuten skal jeg sørge for slutten på Sony. Naughty Dog skal lage det neste Jak-spillet på PS3! Faen, det ser faktisk ut som at dette er sant! Fy faen, hvor skuffet jeg er over Sony! Endret 2. april 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så teit altså. Hva faen. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er High Impact Games som utvikler det, så forhåpentligvis vil Naughty Dog begynne på ett til PS3 etter de er ferdig med Uncharted 2. High Impact Games har tidligere laget Ratchet & Clank spill til PSP og portet ett av PSP spillene til PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg