generalster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som har noen tips til hvor det er billig å bestille minnekort fra? (skal bestille ganske mange) Lenke til kommentar
generalster Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Og hvordan merke/type? Det er jo et hav å velge i mellom her, også store prisforskjeller! Fint om noen kunne gitt meg noen tips! Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Og hvordan merke/type? Det er jo et hav å velge i mellom her, også store prisforskjeller! Fint om noen kunne gitt meg noen tips! Jeg har kun brukt Sandisk extreme 3 og den videovarianten til Sandisk. Fungerer veldig bra for min del. Andreas Lenke til kommentar
generalster Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Takk for det Andreas. Men nå har jeg lett ganske lenge, og jeg finner ikke ut hvilke minnekort som passer? Kan man for eksempel bruke de aller nyeste kortene til Sandisk? Han på komplett sa at jeg kun måtte bruke Secure Digital kort; stemmer det? - Lars Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Canon opplyser på sine hjemmesider at: Det beste fra to verdener Med Canons doble flash-minnesystem er du alltid klar til å gjøre opptak, selv om du ikke har noe ekstra medium for hånden. Ta opp opptil 6 timer med HD-film i et internt minne på 16 GB. Bruk SDHC-minnekort for å få ekstra kapasitet, eller til å dele filmene med venner. SDHC er Secure Digital High Capasity Lenke til kommentar
generalster Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Okey, så du tror at det betyr at man kan bruke alle SDHC kort? Til og med 64GB? Takker for svar. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Okey, så du tror at det betyr at man kan bruke alle SDHC kort? Til og med 64GB? Takker for svar. Det skal gå bra med det meste av SD/SDHC kort vil jeg tro. Ville vel ikke satset på de tregeste, men kjøpt kvalitet ihvertfall. Jeg bruker som sagt Sandisk sine extreme III SDHC og Verbatim sine 16GB med kat 6 mener jeg å huske, og det fungerer glimrende. Greit å ha kvalitet hvis du skal ha kortene en stund. I følge Canon sine specs så står det ikke noe maks størrelse på minnekortet: MINNEKORT Multi Media Card: Nei Secure Digital Card: SD/SDHC Videosekvenser: Ja Andreas Lenke til kommentar
generalster Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Fikk akkurat 3 stk 16GB Sandisk Extreme 3 fra USA nå. De passet dessverre ikke til kameraet:( Fikk også et Video HD, det funket som en drøm. Noen som trenger 3 stk 16 GB brikker:P? Eller eventuelt råd om formatering el noe sånn at de funker med kameraet. - Lars Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Okey, så du tror at det betyr at man kan bruke alle SDHC kort? Til og med 64GB? sdhc kortstandarden støtter max 32gb. så lenge kortet er raskt nok, dvs class 4 og oppover, vil det virke. Lenke til kommentar
generalster Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er Sandisk klasse 6, 16gb brikker jeg har. SDHC Ingen av de 3 fungerer i kameraet mitt. Sandisk HD derimot, fungerer som en drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå