Gå til innhold

Komplett Crazy Gamer, bedre en nåværende?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en ny pc og tenkte på Komplett Crazy Gamer

Min nåværende pc ser slik ut:

AMD Athlon 64 4000+ 2.41 ghz

Asus A8N-SLI Premium

Western Digital Raptor 74GB

Western Digital Caviar 400GB

Asus 7800 GTX 256mb 507 mhz / 1,37 ghz

Kingston PC3200 HyperX 2048MB 400 mhz (2-2-2-5)

Den har begynt å fuske litt i det siste, altså blåskjerm, slå seg av helt uten grunn og lignende. Tror det er min strømforsyning som ikke er helt god.

Men spørsmålet er, hvor mye bedre er den Komplett Crazy Gamer en min nåværende pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er VELDIG mye bedre enn det du har nå - både prosessor og skjermkort er mye raskere - spesielt prosessor.

Hvis du bytter til et ATI 4830 eller 4850 så vil forskjellen bli ends større.

Shit :D

Min pc kosta 17000 for en del år tilbake. Og nå kan jeg få en mye bedre til så liten pris ^_^. Jeg kan fortsatt bruke mine sata harddisker i denne nye sant?

Evt bør jeg ha større psu? Min psu har mer Watt en den som følger med der, men vil ha ny siden jeg tror den fusker.

Lenke til kommentar

Ja tingene forandrer seg ;-)

Sata diskene dine vil fortsatt fungere bra i en ny maskin, den strømforsyningen som følger med er litt snau i tilfelle du vil oppgradere litt senere, velg et Corsair power om mulig - det er et rimelig sikkert valg.

Jeg ville også vurdert et litt bedre hovedkort, som f.eks Asus P5Q-Pro - men hvis man driver på sånn så blir det brått dyrere ;-)

Lenke til kommentar
Ja tingene forandrer seg ;-)

Sata diskene dine vil fortsatt fungere bra i en ny maskin, den strømforsyningen som følger med er litt snau i tilfelle du vil oppgradere litt senere, velg et Corsair power om mulig - det er et rimelig sikkert valg.

Jeg ville også vurdert et litt bedre hovedkort, som f.eks Asus P5Q-Pro - men hvis man driver på sånn så blir det brått dyrere ;-)

Ja en bedre psu vil vel være bedre, har asus hovedkort nå også og de er jo ganske bra så ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...