Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke slått på System Restore etter Hupigon13 virus

Anbefalte innlegg

Hei, ny på forumet.

Som dere ser av teksten så fikk jeg viruset Hupigon13 på maskinen min. Det begynte med at Norton antivirus fant et eller annet siden det kom opp en pop up melding, men Norton sa at det ikke kunne slette viruset.

Jeg søkte så med Norton men det fant ingen ting.Jeg fikk ikke til å kjøre Norton i Safe Mode så jeg kjørte det på vanlig måte.

Etter dette kjørte jeg Spybot som fant Hupigon13. Jeg slettet det men jeg skrudde av System Restore før jeg kjørte Spybot en gang til i Safe Mode siden jeg leste det et sted.

Da fant Spybot ingen ting og jeg reboot`a.

Nå får jeg ikke skrudd på System Restore og trenger derfor hjelp.

Får opp feilmelding:

Det oppstod en feil i Systemgjenoppretting under aktivering/deaktivering av en eller flere stasjoner. Start maskinen på nytt, og prøv på nytt.

???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, ny på forumet.

Som dere ser av teksten så fikk jeg viruset Hupigon13 på maskinen min. Det begynte med at Norton antivirus fant et eller annet siden det kom opp en pop up melding, men Norton sa at det ikke kunne slette viruset.

Jeg søkte så med Norton men det fant ingen ting.Jeg fikk ikke til å kjøre Norton i Safe Mode så jeg kjørte det på vanlig måte.

Etter dette kjørte jeg Spybot som fant Hupigon13. Jeg slettet det men jeg skrudde av System Restore før jeg kjørte Spybot en gang til i Safe Mode siden jeg leste det et sted.

Da fant Spybot ingen ting og jeg reboot`a.

Nå får jeg ikke skrudd på System Restore og trenger derfor hjelp.

Får opp feilmelding:

Det oppstod en feil i Systemgjenoppretting under aktivering/deaktivering av en eller flere stasjoner. Start maskinen på nytt, og prøv på nytt.

???

Kjør Microsoft Malicious removal tool programmet finnes sannsynligvis allerede på din pc hvis du kjører Windows Update.. Klikk på start menyen og vel Run/kjør og skriv inn mrt og trykk enter. Malicous removal tool vil da forhåpentligvis rydde opp i faenskapet. Kan hende du blir bedt om laste ned en nyere versjon.

Lenke til kommentar

Skal prøve dette i løpet av et par timer.

Lurte på en ting angående System Restore. Nå som jeg har skrudd den av, har jeg da slettet alle tidligere gjenopprettingspunkter?

Lenke til kommentar

Har kjørt Microsoft Malicious removal tool både hurtigsøk og fullt søk. Fant ingen ting.

Men jeg så en annen ting og det er at jeg bare har Service Pack 2 installert. Prøvde å installere SP3 men får beskjed om å sette inn en windows disk med frontpage eller noe. Jeg mener å huske at det samme skjedde en gang tidligere jeg skulle installere SP3 og at jeg da bare har glemt bort å fikse dette.

Kan det hende at Malicious removal tool ikke er oppdatert pga jeg bare har SP2 og derfor ikke finner feil?

Lenke til kommentar

No one...??

Hvis ingen her, hvilket forum anbefaler dere at jeg prøver å poste problemet på?

Hvilket forum er det flest data freaks på her i landet?

Lurte på dette også; Nå som jeg har skrudd av System Restore, har jeg da slettet alle tidligere gjenopprettingspunkter?

Endret av JZB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...