Gå til innhold

Skoleprosjekt, fotografere, tema?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et skoleprosjekt hvor jeg har valgt å fotografere. Jeg har gått og tatt mange bilder i det siste, av så og si alt, men nå sier læreren at jeg må ha et mer bestemt tema. Er det noen som har tips til hvilket tema jeg kan ha?
Fra prosjektbeskrivelsen fotoelevene mine skal få over påske:
Temaene kan være både motivrelaterte, relatert til spesielle former for etterbehandling av bilder eller spesielle måter å ta bilder på. Motivrelaterte temaer kan være sport, fugler, dyr, hunder, makro, action, mennesker, landskap. Eksempler på spesielle former etterbehandling kan være HDR, fashionportrett, panorama, time-lapse, Dave Hill/Dragan-teknikker (eller liknende). Spesielle måter å ta bilder kan være gatefotografering, reportasje, bilder med stativ og lang lukkertid, forskjellige former

for blitsbruk etc.

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Er du lærer K-ryeng?
Ja, for tiden, VG1 foto fordypning på medier og kommunikasjon bl.a...

Og er det ikke nok idioter som voldtar Dragan / Dave Hill om de ikke får det i lekser også? Evt. om noen velger det, håper jeg du ikke godkjenner lignende ting av det vi ser i BK (som overhode ikke er verken dragan eller dh tiltross for hva TS sier).
Det er forsåvidt det, men hvis de _vil_ det skal de få lov. Det er ikke mange potensielle kandidater for den slags, så jeg synes godt de kan få se det og lære om det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...