The Stig Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Utvikler påstår at Microsoft spiser hele 60% av inntekten fra Xbox Live Marketplace-innhold. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gjør dagens markedssituasjon det umulig for de små uavhengige studioene? Nope. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Problemet med den løsningen er at den forutsetter at man binder seg til Sony - ergo er man strengt talt ikke uavhengig lenger. Styrer man utenom avtalen må man betale heftige gebyrer, i likhet med hva som er tilfellet hos MS. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Microsoft tar foreløpig bare 30%: There were also many questions surrounding the split of revenue based on our Marketing efforts toward your game. For the time being, we've decided to maintain the 70/30 split across the board whether your game was featured or not. Uansett så ser jeg ikke poenget med å syte nå. Dette var kjent før tjenesten ble lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg