Gå til innhold

PS3 Firmware (v2.70)

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske de kunne oppgradere nettleseren, in game music (som på moddet PSP).

Da hadde den vært perfekt :)

Antar du snakker om to forskjellige ting ? Eller er det musikk mens du browser du ønsker ?

In Game music har det jo vært støtte for lenge, men det er ikke alle spill lar deg benytte denne muligheten så skyld på spill-produsentene.

Hva er det i browseren som trenger oppdatering da ?

Lenke til kommentar

Browseren kunne oppgradert flash. Det lægger til tider når jeg ser på flash filmer i fullskjerm. Og internetten er 2mb fra NGT så det har ingenting med det å gjøre..

Jeg vet at man kan høre på egne musikk i diverse spill, men skulle vært som PS knappen, at man bare velger sang og spiller av uansett spill, om man er i webbrowser, PSstore osv.

Lenke til kommentar
Det er nå også mulig å chatte med venner mens et spill er i gang. Ifølge Sonys offisielle Playstation-blogg kan du væe aktiv i opp til tre chatterom mens du spiller.

Spillmagasinet

Eg har skjønt det sånn at å "chatte" betyr å skrive med tekst til kvarandre, og ikkje med stemma.

Da var oppdateringen lite interessan uansett...

Lenke til kommentar

also: * Using the internet, you can now easily search for the latest information on games that you own. To use this feature, select the icon for the game, and select [internet search] from the options menu.

* You can now copy text from the internet browser and paste it into the text entry field of the on-screen keyboard to make it easier to enter text.

* You can now set an option to reduce the difference in volume level between tracks to help avoid sudden, loud output. You can set this option in [settings] > [Music Settings] > [Dynamic Normalizer]

<h2 id="post-386">PS3 Firmware Update 2.70 Released</h2>

Posted by LeifErikson on April 1, 2009

Well, it’s finally out and unfortunately its not what we all expected and where hoping for. The only thing significant this update brings is Text Chat - Text Chat allows you to communicate with your PSN buddies. Allowing upto 15 friends, you’ll be able to chat using the wireless keypad, on-screen keyboard, or other compatible keyboard. You will be able to access this while playing a game too, so yay. Also, you will be able to participate in up to 3 chat rooms at once.

Other things this update brings: (Nothing amazingly epic but whatever)

Friends list on the XMB (XrossMediaBar)

• Sort your friends via their online status
  • Attach larger files to the messages you send to your friends (file size will increase from 1MB to 3MB)

Video delivery service on PlayStation Store

• Video files you’ve purchased from the PlayStation Store can be backed up to an external storage device and then restored to PS3’s internal hard drive for playback – so you can clear up space on your hard drive and then restore the video anytime in the future
  • Videos you’ve purchased for PSP (PlayStation Portable) system can now be transferred to PS3 for playback

Well, that’s it. Go update your PS3 and give Sony hell for supplying us with such a crappy update!

Håper ikke det er aprilsnar. skal sjekke når jeg kommer hjem etterpå :)

Lenke til kommentar

Leser at sensuren i den nye text chatten er helt sinnsyk. Det skal visstnok være umulig å føre en vanlig samtale på f.eks. nederlandsk. :D

For min del merket jeg at den sensurerte "kat" i "katid". Hvorfor må gudene vite...

Eksempler på andre ord som sensureres:

* peter

* cave

* jew

* hitler

* mick

* alle tall med 7 sifre eller mer

Men alikevel, flere engelske bannskapsord sensureres visstnok ikke.

Får håpe de fikser dette etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...