Gå til innhold

Moderne manneskuffer, som ikke er verktøykasser?

Anbefalte innlegg

De fleste menn har en manneskuff, og jeg er intet unntak. (Hva han her snakker om på 1:38 ->)

Jeg fyller manneskuffen med ting jeg tror jeg kan få bruk for i fremtiden. Men manneskuffen er egentlig litt primitiv, så derfor lurte jeg på om det finnes noen steder man kan få tak i noe lignende verktøykasser krysset med kasser/skuffer, kanskje laget i plast.

Det jeg ønsker med er en stor boks, kanskje 90 cm X 40 cm X 60 cm i størrelse, laget i et solid og lett materiale, samt at det inni finnes eventuelle små skuffer for oppbevaring av små skruer/batterier/limtuber/manneting/etc., samt større rom for de større manneting. At boksen er bygget for mobiliet er også et pluss. Jeg tenker en verktøykasseaktig sak, men bygget for TING, ikke verktøy... Hvis noen forstår :roll:

Noen som vet om/hvor man kan få tak i noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse fra Clas Ohlson er geniale for å holde orden i alle småtingene, og kan bygges sammen både i høyden og bredden når de monteres på veggen (de henger ikke sammen ved transport/bæring) -men det er begrenset hvor store ting man får plass til; 34x26x6 cm i en skuff om man fjerner alle smårommene. 6 cm høyde er ikke så mye for de større mannetingene..

Denne har et "stort" rom, samt skuffer og et løst brett med samme type utskiftbare smårom som den første, men er jo ikke i nærheten av den størrelsen du tenkte deg.

I den størrelsen du nevner, så er disse skapene et alternativ, men de er dyre, og ikke egnet for å bære med seg, både fordi de er tunge og mangler bærehåndtak. Kan sette inn flere hyller og delebokser i forskjellige størrelser. Et annet minus er at de er dyre..

Sånn på generell basis, så er Clas Ohlson og Luna sine nettkataloger gode plasser å lete.

En Zarges-kasse i halv Europall-størrelse (l80x b60 xh 40el. 60cm) kunne vel også passe, og kan utstyres med mye rart til innredning, men de er også svindyre.

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...