-kristoffer- Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har tenkt å kjøpe Logitech Cordless Desktop Comfort Men så lurer jeg på hvor lang rekkevidden er...noen som vet? I tillegg så lurer jeg forsåvidt også på dimensjonene, altså lengde og bredde (får det plass på det knøttlille bordet mitt mon tro?) Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet. Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 sikkert samme på Comfort 10 meter ja, det holder i massevis Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet. Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde. Klarer signalene å gå igjennom gulvet? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Nei, trukke de går gjennom gulvet, signala går nok ned via trappe-åpningen... :smile: Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet. Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde. Jeg har "Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical", det har en rekkevidde med "klar bane" på 3-4 meter ved fulle batterier... Kan bare drømme om å sitte på andre siden av rommet å styre det hele. Noen tips på hvordan jeg kan øke rekkevidden?? (har innstallert drivere & hele den pakkken...) Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet. Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde. Jeg har "Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical", det har en rekkevidde med "klar bane" på 3-4 meter ved fulle batterier... Kan bare drømme om å sitte på andre siden av rommet å styre det hele. Noen tips på hvordan jeg kan øke rekkevidden?? (har innstallert drivere & hele den pakkken...) Det er noe rare greier dette...jeg har et gammelt logitech cordless desktop fra -99 og det har funket opp til 10 meter med nye batterier, men så plutselig nå er avstanden sunket til 1.5 meter...selv med flunk nye batt. Eneste er at jeg har byttet det mellom flere pc`er men det skal ikke ha noe å bety...det er nå på den pc`en hvor jeg tidligere hadde opp til 10m. Jeg har også et Deluxe Optical som deg og det har jeg aldri fått til over mer enn 3m. Drivere skal ikke være nødvendig...de lager gjerne bare krøll... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har heller aldri fått til mer en 5 meter med trådløse tastaturer Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 7-10 meter går mitt.. har ikke testa det så mye men .. har opplved att det funka fint på 7 meter avstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå