Gå til innhold

Rekkevidden til trådløst tastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet.  

Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde.

Jeg har "Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical", det har en rekkevidde med "klar bane" på 3-4 meter ved fulle batterier... Kan bare drømme om å sitte på andre siden av rommet å styre det hele.

Noen tips på hvordan jeg kan øke rekkevidden?? (har innstallert drivere & hele den pakkken...)

Lenke til kommentar
På mitt Logitech Cordless Desktop Optical er rekkevidden ca 10meter. Jeg kan sitte ned i stua og styre musikken oppe med tastaturet.  

Så jeg regner med at ditt har samme rekkevidde.

Jeg har "Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical", det har en rekkevidde med "klar bane" på 3-4 meter ved fulle batterier... Kan bare drømme om å sitte på andre siden av rommet å styre det hele.

Noen tips på hvordan jeg kan øke rekkevidden?? (har innstallert drivere & hele den pakkken...)

Det er noe rare greier dette...jeg har et gammelt logitech cordless desktop fra -99 og det har funket opp til 10 meter med nye batterier, men så plutselig nå er avstanden sunket til 1.5 meter...selv med flunk nye batt. Eneste er at jeg har byttet det mellom flere pc`er men det skal ikke ha noe å bety...det er nå på den pc`en hvor jeg tidligere hadde opp til 10m. Jeg har også et Deluxe Optical som deg og det har jeg aldri fått til over mer enn 3m. Drivere skal ikke være nødvendig...de lager gjerne bare krøll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...