Gå til innhold

Aprilutfordring 2009 - J@cob - Verden rundt meg, hovedsaklig godset.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der kom streken. Vet ikke om jeg får ut noe bilde idag forresten. Russeslipp / kickoff, men skal prøve.

Så lenge du tar et bilde i dag, så kan vi leve med det. Burde vel bli noen fine russebilder i løpet av helgen? Så kan du poste på mandag når den verste angsten har gitt seg ;)

Tom

Lenke til kommentar

Dag 25 - Vekk - Bort - Ned- Opp - Utopia - Dystopia - Hjem?

For en dag! Fylleangsten ormer seg lenger og lenger innover mitt pubertale og infantile sinn. Bilder dukker opp, for å så å forsvinne igjen, bare for å bli erstattet av enda mer irriterende bilder. Jeg prøver å leke med tankene. Forestiller meg at jeg står midt inni hodet mitt med en GIGANTISK fluesmekke som jeg prøver å smadre de med, men til ingen nytte. De bare smadres, med en høy, irriterende lyd, skremmelig lik den man hører etter at glasset med øl endelig treffer gulvet etter sin slow-motion aktige flørt med gravitasjonen. De bare smadres, og deler seg opp i en haug av små fragmenter. Og hva ser du om du går nærmere? Hva faen ser du? Jo. At hvert jævla lille fragment er som det store og irriterende bildet, bare i mindre format. Plutselig er det ikke bare et gedigent bilde forran deg, men en haug av små bilder. Man kan nesten trekke paraleller med den stakkars lille sjøstjernen som har strandet og tar sine siste åndetak mens en haug av drittunger står og poker i den med en pinne.

@Tom: Jeg håper og tror at du ikke tok deg nær av den infantile kommentaren jeg kom med. Skal selvsagt ikke skylde på fylla, men den var ikke rettet mot deg som person. Shake hands?

post-76720-1240669708_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
@Tom: Jeg håper og tror at du ikke tok deg nær av den infantile kommentaren jeg kom med. Skal selvsagt ikke skylde på fylla, men den var ikke rettet mot deg som person. Shake hands?

Neida, jeg tok det som et utbrudd der og da. Shake hands, koz og klemz and all that :D

Fylleangsten skal man ikke spøke med. Men den lar seg tydeligvis fotografere.

Tom

Lenke til kommentar

Jeg slutter meg til fanskaren. Dette funka bra! Det er heldigvis mange år siden jeg har gått på en skikkelig fylleangst, men jeg kjenner igjen følelsen (selv om det som beskrives i teksten minner mer om en skikkelig dårlig tripp... :roll:).

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Haha, takker. Må innrømme at jeg smilte av alle kommentarene. Fint å se at jeg klarte å illustrere fylleangst på et vis som fungerte, det er jo noe alle kan identifisere seg med omtrent. Fylleangst - Den ungåelige onde. Eller som min mor alltid sier; "Først den søte kløe, så den sure svie".

Jeg kan med glede og andakt prokalmere at jeg ikke har et snev av fylleangst idag. Den eneste smerten jeg klarte å påføre meg selv, er en vond rygg etter å ha prøvd å sove i et tre.

Lenke til kommentar

Dag 26 - Strøm, for faen.

Tilhører vår kjære, gamle og delvis nyresteurerte kraftstasjon som ble bygget tidlig på 1900tallet, og fikset en gang på 90-tallet av en ivrig sivil ing. student. Funker knall den dag idag!

Mer informasjon kommer senere. Lager en fotoreportasje om den i skrivende stund.

post-76720-1240777468_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gudene vet. Vann går inn. Hjul går rundt. Dynamo snurrer. Strøm kommer ut.

...og entropien øker... :roll:

(kult bilde - likte snurreeffekten. mulig det kan være noe å hente i å jobbe enda litt mer med komposisjonen...)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...