potetskrell Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, litt homoerotikk i hverdagen er vel ikke noe å skamme seg over Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Der kom streken. Vet ikke om jeg får ut noe bilde idag forresten. Russeslipp / kickoff, men skal prøve. Så lenge du tar et bilde i dag, så kan vi leve med det. Burde vel bli noen fine russebilder i løpet av helgen? Så kan du poste på mandag når den verste angsten har gitt seg Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) DET BLIR F@€#MEG IKKE NOE BILDE IDAG. Endret 25. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 DET BLIR FAEN MEG IKKE NOE BILDE IDAG. F@€# heter det Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Dag 25 - Vekk - Bort - Ned- Opp - Utopia - Dystopia - Hjem? For en dag! Fylleangsten ormer seg lenger og lenger innover mitt pubertale og infantile sinn. Bilder dukker opp, for å så å forsvinne igjen, bare for å bli erstattet av enda mer irriterende bilder. Jeg prøver å leke med tankene. Forestiller meg at jeg står midt inni hodet mitt med en GIGANTISK fluesmekke som jeg prøver å smadre de med, men til ingen nytte. De bare smadres, med en høy, irriterende lyd, skremmelig lik den man hører etter at glasset med øl endelig treffer gulvet etter sin slow-motion aktige flørt med gravitasjonen. De bare smadres, og deler seg opp i en haug av små fragmenter. Og hva ser du om du går nærmere? Hva faen ser du? Jo. At hvert jævla lille fragment er som det store og irriterende bildet, bare i mindre format. Plutselig er det ikke bare et gedigent bilde forran deg, men en haug av små bilder. Man kan nesten trekke paraleller med den stakkars lille sjøstjernen som har strandet og tar sine siste åndetak mens en haug av drittunger står og poker i den med en pinne. @Tom: Jeg håper og tror at du ikke tok deg nær av den infantile kommentaren jeg kom med. Skal selvsagt ikke skylde på fylla, men den var ikke rettet mot deg som person. Shake hands? Endret 25. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 @Tom: Jeg håper og tror at du ikke tok deg nær av den infantile kommentaren jeg kom med. Skal selvsagt ikke skylde på fylla, men den var ikke rettet mot deg som person. Shake hands? Neida, jeg tok det som et utbrudd der og da. Shake hands, koz og klemz and all that Fylleangsten skal man ikke spøke med. Men den lar seg tydeligvis fotografere. Tom Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Pent foreviget fylleangstkaos Var der selv på onsdag, og gjenkjennelsesfaktoren er stor. Spesielt de sterke linjene og tendensen de har til ikke å være i vater. Eller riktig vei.. Hvordan var det å lande i grøfta? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 He-he. Kjempebra J@cob. Topp beskrivelse av delirium tremens i grøfta. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Veldig bra. Utrolig at et så enkelt virkemiddel som en 180 graders rotasjon kan være så virkningsfull. Jeg ble svimmel (kanskje ikke helt på J@cob-nivå, men dog svimmel). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Glimrende! Synes gjerdet på venstresiden gjør bildet - linjene gjør at man tror det kan være rettvendt bilde, før man ser ned - og opp i himmelen! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg slutter meg til fanskaren. Dette funka bra! Det er heldigvis mange år siden jeg har gått på en skikkelig fylleangst, men jeg kjenner igjen følelsen (selv om det som beskrives i teksten minner mer om en skikkelig dårlig tripp... ). Endret 26. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Uten at jeg har peiling antar jeg at dette beskriver fylla/dagen derpå ganske bra. Jeg får så absolutt ikke lyst til å teste det ut. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Haha, takker. Må innrømme at jeg smilte av alle kommentarene. Fint å se at jeg klarte å illustrere fylleangst på et vis som fungerte, det er jo noe alle kan identifisere seg med omtrent. Fylleangst - Den ungåelige onde. Eller som min mor alltid sier; "Først den søte kløe, så den sure svie". Jeg kan med glede og andakt prokalmere at jeg ikke har et snev av fylleangst idag. Den eneste smerten jeg klarte å påføre meg selv, er en vond rygg etter å ha prøvd å sove i et tre. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Dag 26 - Strøm, for faen. Tilhører vår kjære, gamle og delvis nyresteurerte kraftstasjon som ble bygget tidlig på 1900tallet, og fikset en gang på 90-tallet av en ivrig sivil ing. student. Funker knall den dag idag! Mer informasjon kommer senere. Lager en fotoreportasje om den i skrivende stund. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fine linjer og kurver - liker hvor skarpt den roterende bevegelsen har låst seg fast. Hvor lang lukkertid? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fine linjer og kurver - liker hvor skarpt den roterende bevegelsen har låst seg fast. Det samme la jeg merke til. Myrens Verksted kunne sine saker med fotogene svinghjul (eller hva søtten det er). Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Gudene vet. Vann går inn. Hjul går rundt. Dynamo snurrer. Strøm kommer ut. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Gudene vet. Vann går inn. Hjul går rundt. Dynamo snurrer. Strøm kommer ut. ...og entropien øker... (kult bilde - likte snurreeffekten. mulig det kan være noe å hente i å jobbe enda litt mer med komposisjonen...) Endret 27. april 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå