kenny_rogers Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg har satt i en ekstra hard-disk og opplever at pc'en henger seg når jeg forsøker og akksesere filer på disken. kan dette komme av at jeg kjører FAT32 på system-disken og NTFS på den nye disken?? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 ER ikke sikker på den kombinasjonen, men jeg har hatt ntfs systemdisk og FAT32 annen-disk før og det gikk helt smooth. Tror ikke det skal være noe problem, men du kan jo prøve å koble fra den nye disken, da vil du jo merke om det er problemet. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 skulle ikke være no problem å kjøre FAT32/NTFS på samme boxen.. Men du kna jo prøve å konvertere FAT32 Disken / partisjonen til NTFS... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har kjørt flere FAT32- og NTFS-partisjoner om hverandre på den samme boksen, har aldri forårsaket noe problemer for meg! Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det typiske når maskina henger seg (Bluescreen) under diskaccess er at CPU har for dårlig kjøling. Å flytte data mellom IDE-disker tar mye cpu. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Overhodet ingen grunn til at flere filsystem skal gi problemer. Det kan jo være noe problem med selve disken, du bør sjekke den med diagnosticprogram som du laster ned fra produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå