Galexon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei Mottok i dag min splitter nye Nokia 5800 med NetComs FlexiTalk 149. Men til stor skuffelse, fant jeg ikke noe SIM-kort med forsendelsen, og får altså ikke brukt mobiltelefonen riktig enda. Er det en feil i forsendelsen, eller sender NetCom SIM-kort i etterkant? Noen som har erfaring med bestilling av mobiltelefon fra NetCom med nytt abonnement? Skal ringe i morgen og høre med dem, men tenkte kanskje jeg ville tenke mindre over det i natt om jeg fikk noen gode svar her først Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei Mottok i dag min splitter nye Nokia 5800 med NetComs FlexiTalk 149. Men til stor skuffelse, fant jeg ikke noe SIM-kort med forsendelsen, og får altså ikke brukt mobiltelefonen riktig enda. Er det en feil i forsendelsen, eller sender NetCom SIM-kort i etterkant? Noen som har erfaring med bestilling av mobiltelefon fra NetCom med nytt abonnement? Skal ringe i morgen og høre med dem, men tenkte kanskje jeg ville tenke mindre over det i natt om jeg fikk noen gode svar her først SIM-kort sendes for seg selv, og skal i utgangspunktet ha blitt sendt før du mottok telefonen. Telefonen sendes såvidt jeg vet heller ikke fra NetCom, men fra Moobi (hvis de ikke har byttet i det siste) - mens SIM-kortet sendes fra NetCom. Det aller enkleste du gjør er å ringe NetCom og spørre om det er sendt - og hvis det er det så spør om du ikke bare kan hente et nytt SIM hos en forhandler, så slipper du å vente to-tre dager til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå