Phataas Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg driver og ser litt rundt på suround til ca. 2000kr. Hva er egentlig det beste? Har hørt om eltax er det bra? Min bror har et eltax og er svært fornøyd med det. !!!Hjelp og forslag!!! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 du søker et komplett sorround anlegg med ?receiver? og det hele til 2000,- LYKKE TIL! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det nærmeste du kommer til den prisen er Logitech z-680. 5 kanaler +sub med kraftig forsterker og pro logic-dekoder for 3000,- Bør kunne funke i et lite rom hvis du ikke stiller for høye krav. Legg på en null så begynner du å snakke. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 ...og så må jeg også få lov til å drive litt "veiledning"... Jeg driver og ser litt rundt på suround til ca. 2000kr. Hva er egentlig det beste? B&W, Klipsch, JBL og andre seriøse merker har mange gode løsninger i prisklassen 30.000,- - 50.000,- for et høyttalersett med sub. Denon, Pioner, Yamaha mfl. har alle gode recievere til rundt 20.000,- En brukbar DVDspiller finner du fra 5000,- og oppover. Det er selvsagt mulig å bruke det mangedobbelte, men i denne prisklassen bør du kunne finne en løsning du blir fornøyd med. Har hørt om eltax er det bra? Et spørsmål om smak. Foretrekker du QP på Mc Donalds fremfor lammesadel på Bagatelle vil du nok synes at de låter bra. Min bror har et eltax og er svært fornøyd med det. Min bror har anthrax og er svært fornød med det. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg ska selge mitt proson suround sett for bud over 4k jeg :=) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8197137 er gammel auksjon , men info står der.. du får ikke noe bruktbart noe for 2k lover jeg deg, ikke i stereo anlegg sammenheng .. kanskje mikro høytalere.. men dette er ordentlige saker.. selger en 10" aktiv sub og for 1000 , funker greit i et normalt rom (15 kvadrat) Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Min bror har et eltax og er svært fornøyd med det. Min bror har anthrax og er svært fornød med det. Haha, nå har jeg blitt kvitt eltax'ene mine så nå kan jeg også si: Eltax sux Eltax=billig dritt Eltax=pappeske Eltax=Antrax Eltax=Rimi HI-FI Eltax=HAHA Eltax=Fretex Eltax=får bedre på loppemarked Eltax=Dødt kjøtt i hamburgerbrød med ost og sylteagurk Eltax=Opptenningsved AL Eltaxa=Terorristorganisasjon Whatever............. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Min bror har et eltax og er svært fornøyd med det. Min bror har anthrax og er svært fornød med det. Haha, nå har jeg blitt kvitt eltax'ene mine så nå kan jeg også si: Eltax sux Eltax=billig dritt Eltax=pappeske Eltax=Antrax Eltax=Rimi HI-FI Eltax=HAHA Eltax=Fretex Eltax=får bedre på loppemarked Eltax=Dødt kjøtt i hamburgerbrød med ost og sylteagurk Eltax=Opptenningsved AL Eltaxa=Terorristorganisasjon Whatever............. Enig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå