AstroChicken Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bruker: Grizzmo Utfordring: Tema: Rust, forfall. Høyest mulig deltakernivå. Deltagernivå: Pingle->Hardcore. Satser høyt men tar forbehold om å havne lavt. Utstyr: Canon 400D, 70-200L f/2.8. Kan bli vanskelig å holde temaet i selve påsken, men får se hvordan det går. Litt dårlige værutsikter, men får se hvordan det går. Starter offisielt i morgen. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 2. april 70mm, f/8. Da har man offisielt begynt. Det ble ikke fullt så skarp sol som jeg hadde håpet på (ville ha litt skarpere skygger), men det får stå til. Mye interessant på det stedet, så det blir en del besøk der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du har truffet midt i utfordringstemaet i alle fall. Jeg likte kontrasten mellom rusten og de svarte dekkene. Mer skrammel takk. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 3. april "M/S Skarven" Et gammelt båtvrak på havna i Narvik som skarvene har annektert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Rust er digg. Det kan se ut som om du har nok av motiver å velge mellom. Artig bilde av M/S Skarven. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det skarven bildet... Du må tilbake til det når fotolyset er fint. Du kan utvilsomt få noe kult ut av det, men her var lyset beinhardt, og da er det ikke mye som blir fint. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 At det går an. Dette må være noe av det stusseligste av båtvrak nord for ekvator, og da er det jo et klenodium som absolutt _ikke_ må fjernes. Og her til og med annektert av vrakplyndrere. Ser ikke ut som du mangler motiver nei. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Wow! Det dær må vær en styrta ufo, førr det ser ikkje ut som en båt! Kult bilde. Tøffe skarver. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hyggelig med tilbakemeldinger. Jeg er enig i at lyset var hardt, men det ble dagens (dvs. lunsjens) beste, og noe må leveres. Kommer nok tilbake ved en senere anledning (midnattsol f.eks). Kjenner ikke til historia bak båten, men det har nå ligget der de 10 åra jeg har bodd her, så den blir nok liggende en stund til. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 4. april "Forlatt" Ikke dagens beste motiv, men ble det teknisk beste bildet*, så sparer heller det andre til senere. *Relativt - det er noe mangelfullt, da sola nesten hadde gått ned og jeg ikke har stativ. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den stakkaren har nok klippet sin siste ledning Rusten står i stil med de røde mursteinene og de røde håndtakene. Som du sier, en kortere lukkertid ville ikke vært en ulempe. Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg mistet en akkurat likens tang på havet.. Hvor fant du den egentlig? Liker bildet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser ut til å stemme at du ikke mangler motiver. Her har du fått plassert "kjeften" på avbiteren ganske gunstig i bildet. Så anløpne tenger er det ikke ofte jeg ser. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Fikk ikke kommet meg ut på dagen, så måtte på fotojakt rundt gården. Huseieren har vel glemt den ute i høst en gang. Forøvrig et forsøk på å komponere etter harmoniske trekanter. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) EDIT: 5. april "Harmony in corrosion" Prøver litt symetri i dag. Endret 5. april 2009 av Grizzmo Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tøft bilde! Fine farger og fin symetri Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Glimrende bilder! Siste trenger en *clang* *boom* soundtrack.. Likte symmetrien og kraften i det.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 5. april er kjempetøft! Flott symmetri og fin tredelt fargeinndeling. Ser ut som du hadde bra lys å jobbe med. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Enig med de andre her. 5. april var stilig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dønn symmetrisk, samtidig som fargeavviket bryter symmetrien. Dette var rett og slett et godt stykke arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå