HellandB Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei! Jeg har bestilt Journey To The Centre Of The Earth 3D fra play.com. Der medfølger det 2 par 3dbriller, men jeg ønsker flere. Er det noe forskjell i bildekvalitet dersom jeg kjøper noen ekstra dyre briller? eller kan jeg bare kjøpe noen billige? Vil det passe med disse (deal extreme)? Eller disse? (medfølger med filmen små spioner) Endret 1. april 2009 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Uvisst, men filmen var en grusfull opplevelse med medfølgende bilder. Desverre hadde det ikke blitt stort bedre i 2d. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det er mange meninger om filmen, jeg vil gi den et forsøk! Hva var det som gjorde at det ble en "grusfull" opplevelse med medfølgene briller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var veldig vanskelig å få de til å sitte godt, både jeg og samboeren hadde problemer med å få de til å samarbeide. Dessuten ble fargene utrolig fordreide og ødelagte. Kjøpte den på Blu Ray for å sjekke 3d effekten, og ble skuffet. Det var skikkelig stilig noen få ganger, men alt i alt var det en meget slitsom seer opplevelse. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Takk for litt mer utbredt informasjon! Har også kjøpt denne på Blu-ray. Hvor stor tv så du filmen på? Har du peiling på kvalitet av 3d-briller, tror du det kan bli en bedre opplevelse dersom kvaliteten på brillene hadde vært bedre? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 42" Panasonic Plasma. Kan sikkert oppleves noe bedre på en lysere LCD. Satt på ca 2 meter avstand. Det med kvalitet på andre briller kan jeg ikke ta stilling til, det eneste jeg kan fortelle deg er at de medfølgende var søppel. Om det var brillene eller begrensningene i formatet som utgjorde den slitsomme seeropplevelsen vites ikke. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Takk for konstruktiv informasjon! Får håpe på jeg får en litt bedre opplevelse en deg! Spørsmålet mitt er fortsatt: Er det noen som vet om ekstra briller jeg kunne kjøpt til å se denne filmen? evt. med bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Har nå bestilt to typer 3d-briller fra Dealextreme Polarized 3D Movie/Video Glasses og Disposible Anaglyphic Red + Blue 3D Glasses Da kan iallefall flere enn to se filmen på likt:) Satser på de fungerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå