Gå til innhold

Ekstra 3d-briller til Journey To The Centre Of The Earth 3D

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestilt Journey To The Centre Of The Earth 3D fra play.com.

Der medfølger det 2 par 3dbriller, men jeg ønsker flere.

Er det noe forskjell i bildekvalitet dersom jeg kjøper noen ekstra dyre briller?

eller kan jeg bare kjøpe noen billige?

Vil det passe med disse (deal extreme)?

Eller disse? (medfølger med filmen små spioner)

Endret av KlikkaMongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var veldig vanskelig å få de til å sitte godt, både jeg og samboeren hadde problemer med å få de til å samarbeide. Dessuten ble fargene utrolig fordreide og ødelagte.

Kjøpte den på Blu Ray for å sjekke 3d effekten, og ble skuffet. Det var skikkelig stilig noen få ganger, men alt i alt var det en meget slitsom seer opplevelse.

Lenke til kommentar

Takk for litt mer utbredt informasjon!

Har også kjøpt denne på Blu-ray.

Hvor stor tv så du filmen på?

Har du peiling på kvalitet av 3d-briller, tror du det kan bli en bedre opplevelse dersom kvaliteten på brillene hadde vært bedre?

Lenke til kommentar

42" Panasonic Plasma. Kan sikkert oppleves noe bedre på en lysere LCD. Satt på ca 2 meter avstand.

Det med kvalitet på andre briller kan jeg ikke ta stilling til, det eneste jeg kan fortelle deg er at de medfølgende var søppel. Om det var brillene eller begrensningene i formatet som utgjorde den slitsomme seeropplevelsen vites ikke.

Lenke til kommentar

Takk for konstruktiv informasjon! Får håpe på jeg får en litt bedre opplevelse en deg!

Spørsmålet mitt er fortsatt:

Er det noen som vet om ekstra briller jeg kunne kjøpt til å se denne filmen? evt. med bedre kvalitet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...