Snublefot Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fylte opp alt på jobb slik at skiftlederen som kommer der i morgen har en svært rolig mandagsmorgen foran seg. Gjør det egentlig alltid, fordi jeg jobber så lite. Men likevel koselig å gjøre folk glad. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slo av en liten prat med jenta jeg liker på skolen. vihhiihihihihihihihi :love: :love: Ja, det er en hyggelig ting fortenk :!: åå jeg er så glad!<3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lånte/gav vekk ein tiar Er vel det einaste eg har gjort idag :/ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjørte på butikken 19:58 og kjøpte øl til en venninne. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kjøpte julegave til en kompis i dag Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tok med en levering på 22 kolli fordelt på 19 sendinger til et sted jeg ikke skulle i nærheten i dag:) Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi hadde sett en eller annen julefilm på skolen, så jeg var i vidunderlig godt humør. På skoleveien så jeg en spurv som lette etter mat i snøen. Da stoppet jeg, tok et matboksen min, kastet alle brødsmulene på bakken og sa:"Gledelig jul!", før jeg fortsatte videre hjem. Hele tiden sang jeg Winter Wonderland av Elvis Presley. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tok spanderbuksene på og kjøpte 2 billetter til show med folk som sluker sverd, ligger på spikermatter o.l. Blodig romatiskt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kjøpte et marsipanjordbær til kjæresten i dag. Ble en av de små gledene som kan lyse opp dagen for henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå