Batnobbit Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Snakket med en psykisk hemmet. Ikke noe sånt tull, men alvorlig og vanlig. Han er tross alt ett menneske, ikke noen ape. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmmm... noe hyggelig jeg gjorde i dag.... Jeg ryddet og vasket hele leiligheten og forberedte middag som overraskelse ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg slapper av og nyter livet. Herlig å unne seg litt ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Samme som sist post. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg ga alle småpengene mine (rundt 100 kroner) til en tigger som satt på karl johan. En av de norske, som jeg har sett opptil flere ganger når jeg har gått der. Han så kald ut, så jeg syntes det var det minste jeg kunne gjøre Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skulle ha gitartime klokka 16 idag, men skolen sluttet klokken 14:45, så jeg hadde veldig god tid, da øvelokalene kun er ca. 1 km fra skolen. Defor fulgte jeg en kamerat hjem fra skolen. Han går vanligvis alene. Pratet sammen hele veien. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 tok med jenta mi(kjæresten liksom) på twilight(noe som jeg syns er mektig kjedelig) men alt for hennes skyld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Holdt igjen døra på t-banen slik at en gammel dame kunne komme seg inn før dørene skulle lukkes. Hun var ganske takknemlig, selv om føreren var ganske uenig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) I går kjøpte jeg en boks med pepperkaker på rema for 10 kr, og gikk og delte på skolen. Eller, alle som gikk forbi fikk muligheten til å få. Alt fra pensjonister og barn på veien tilbake til skolen, og alle søte jenter og snille kompiser fikk på skolen når jeg kom fram! Ble ikke mye igjen på meg, men hyggelig var det. Endret 24. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg var så hyggelig at jeg masserte tre jenter i dag, mot noen tjenester i gjengjeld selvfølgelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg var så hyggelig at jeg masserte tre jenter i dag, mot noen tjenester i gjengjeld selvfølgelig. Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg må nok skuffe deg der Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg rømte fra en fire timer lang skriveøkt med ekstremt uinspirerende nynorskoppgaver og kræsja heller på en kaffebar med en kamerat. Jeg var så hyggelig at jeg masserte tre jenter i dag, mot noen tjenester i gjengjeld selvfølgelig. Du har vunnet denne tråden. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg var så hyggelig at jeg tok med meg en kompis hjem til overnatting, han har 2 timer reisevei til og fra skolen heh. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Idag avtalte jeg med mormoren min at jeg skal lage middag til henne en dag til uka. Hun har akkurat kommet hjem fra sykehuset og er litt dårlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hjalp pappa med å tapetsere soverommet, og hjalp søss med å lese til eksamen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg var så hyggelig at jeg masserte tre jenter i dag, mot noen tjenester i gjengjeld selvfølgelig. Du har vunnet denne tråden. Hyggelig å høre Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jag accepterade med ovrede i mitt sinnelag idag det faktum att katten jag hushåller finner mig ovärdig som husse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tok oppvasken alene så sambo sku slippe å tenke på det når han kom hjem fra en 15-16 timer lang skoledag. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg bor i kollektiv med to gutter på 25 år. I dag laget jeg middag, thai carry i kylling og ris. Senere på kvelden bakte jeg boller og piska krem.. (vel å merke er jeg kokk da, hehe) sååå vaksa jeg hele leiligheten, inkl. dassen og alt. (De andre jeg bor med vasker aldri..... så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg er å snill.) Så ringte jeg farmor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå