Gå til innhold

En hyggelig ting du gjorde i dag

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg hadde heldagsprøve i norsk alene p.g.a. jeg var syk da resten hadde den. Da jeg gikk ned i kantina for å kjøpe mat etter frimenutte møtte jeg tilfeldigvis kjæresten min som kom for sent på skolen. Koslig å få et kyss da jeg ikke trodde jeg så ham i dag. :)

Lenke til kommentar

Jeg så sånne søppelplukkere langs E6, og han ene så ut som han nærmet seg ferdig med sitt område.

Så jeg kastet ut en tom røykpakke av vinduet, så han fikk mer å gjøre og slapp å dra inn fra den fine sola :)

Lenke til kommentar
Det synes eg faktisk var veldig dårlig gjort. Er du klar over hvor lite en slik røykpakke utgjør for ryddingen? Skulle du ha bidratt kunne du nå i det minste tømt askebegeret ut.

Hallo, jeg vil da ikke ha den søpla i bilen min. Både aske og sneiper går direkte ut av vinduet kontinuerlig, uten mellomlanding i askebegeret. Så totalt sett, med alle milene jeg kjører/røyker, ble det nok endel både på denne heldige karen og mange andre!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På vei hjem fra jobb så jeg en gammel dame som slet med varene sine, så jeg bar de hjem til henne :) Så ryddet jeg de inn i kjøleskapet hennes, hentet posten hennes og snakket med henne en drøy halvtime :) Skikkelig koselig var det ! :D

Var skikkelig glad etterpå :)

Lenke til kommentar
På vei hjem fra jobb så jeg en gammel dame som slet med varene sine, så jeg bar de hjem til henne :) Så ryddet jeg de inn i kjøleskapet hennes, hentet posten hennes og snakket med henne en drøy halvtime :) Skikkelig koselig var det ! :D

Haha, fantastisk!

Det er sånn man kun ser på film xD

Lenke til kommentar

Ble grundig lei av tiggerne som satt i åpningen til matbutikken, i trappa opp fra stasjonen og andre taktiske steder. Så da en polsk student dukket opp på døra mi og lurte på om jeg ville kjøpe et bilde han hadde laget på skolen så han kunne fortsette å nedbetale lånet sitt, så fikk han 200kr, da ble han glad siden han hadde ikke fått solgt så mye.

Føler jeg får mer sympati for de som faktisk prøver litt hardere og faktisk hadde en meget pen tegning å selge meg, enn de som sitter rett i inngangsdøra til butikker med standard skiltet at de har 26 barn, ikke spist på 40 dager osv...

Lenke til kommentar

Haha, fantastisk!

Det er sånn man kun ser på film xD

Elsker gammle damer! De er så søte!

Bra lenge siden jeg har gjort noe bra. Eneste jeg kommer på nå er at jeg gav en 50-lapp til en ung tigger. Var fra latvia regner jeg med, pratet litt med han...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Elsker gammle damer! De er så søte!

:whistle:

Sorry, kunne ikke dy meg. :innocent:

En hyggelig ting jeg gjorde i dag:

Kjøpte en del mat og snacks broren min og jeg skal kose oss med i kveld. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg tok med meg et par fulle karer som ville ha skyss hjem fra byen da jeg var ferdig på jobb natt til søndag. Aldri sett dem før, men de var veldig trivelige.

Du er modig!

På vei hjem i dag gikk jeg forbi en dame som hold på å klippe hekken, men hun nådde ikke helt opp til toppen. Så jeg gikk bort og tenkte jeg skulle tilby meg å hjelpe (jeg er ca. 2 meter høy og når opp de fleste steder :D) Men akkurat da jeg var ca. 5 meter fra henne kom mannen ut og hjalp henne i stedet.

Så; ingen god handling, altså, men tanken var iallfall god. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...