Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I tråd med både "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" og "Dagserfaringer - skriv dem ned her!" tenkte jeg at det hadde vært hyggelig med en tråd hvor vi forumbrukere fortalte om hyggelige ting vi har gjort, enten om det er mot andre mennesker, miljøet, oss selv osv. Da begynner jeg: I dag brant jeg opp tre pakker med røyk jeg har holdt skjult i noen uker. Ikke mer røyk i dette huset, tenk! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg lånte penger til den fattige venninna mi. Jeg slo av en prat med en =Oslo-selger. Jeg fikk en hyggelig telefon fra Amnesty International, og lovte å kjøpe enda mer Activist-stash når det kommer. Jeg oppdaterte nødhjelps- og underskriftskampanjetråden i et annet forum jeg er på. Og så vasket jeg bilen. Sånn for bilens skyld. Heldiggrisen Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg gikk med bøsse for Kirkens nødhjelp, i 2 timer i snø å sludd vær Åsså har jeg vært skikkelig glad i dag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra jobba, SaitekQ! Jeg er medlem hos Kirkens Nødhjelp. Fine folk, det Lenke til kommentar
Mr_Gyver Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg gav 5kr til en gatemusikant! Syns de fortjener det mer enn kirkens nødhjelp feks. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bra jobba, SaitekQ! Jeg er medlem hos Kirkens Nødhjelp. Fine folk, det Hehe, jeg gikk for konfirmantene Er bare 15 år Men takk ^^ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Eg sendte spontat et par meldinger til noen venner eg ikke har snakket med på ei god stung og ønsket de en fantastisk dag. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 nomore- flere burde gjøre det, utrolig hyggelig med sånne meldinger! Jeg kjøpte kake og delte med alle på jobben i dag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Eg spanderte forsåvidt også slikkepinne på alle på min avdeling også Hadde tenkt å spare det til i morgen men pokker heller. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vel, det var egentlig i går, men jeg glemte å poste her. Kjøpte et grønt egg til kjæresten min som jeg fylte med masse påskegodt. Og tre morsomme bilder av oss sammen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ehm, sa hei til bussjåføren også holdt jeg opp døren for noen på MX sport da jeg var å hentet mine nye ski der i dag. Har for det meste sittet inne i dag, derfor så lite. EDIT: Glemte også at jeg ikke har spist Skittles siden klokken 10 i morges slik at jeg faktisk ikke er noe særlig sår på tunga, prøve å spis to pakker sure skittles etter hverandre. EDIT2: Når jeg skrev Skittles fikk jeg så lyst på det at jeg akkurat åpnet en pose. Endret 3. april 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har ikke gjort det enda, men skal være designated driver for kompisene mine til byen, gratis Knallvær idag! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg tok en (alkoholfri) pils med en kamerat. Og vimsa rundt litt med overnevnte kamerat. Og jeg installerte LA Mod til Emergency 4 Ellers har det ikke skjedd noe. Men det gjør ikke noe. Trenge ikke gjøre noe mer idag. (Dessuten er det ikke så mye å gjøre når dama mi ikke er tilgjengelig ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg tok over på jobben litt tidligere fordi han som satt her var sliten. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg lar bikkja til en medstudent være hos meg mens han ferierer i Kanariøyene de neste 8 dagene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg spente bein på ei gammel dame som skulle krysse veien. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hm. I dag har jeg ikke vært så mye ute/i kontakt med folk, men jeg var i hvert fall kul nok til å flytte bilen fra bensinpumpa før jeg gikk inn og betalte. Søndag er jo den store bensinstasjonskødagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du sier noe, Martine. I dag fylte jeg bensin for mamma. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har nettopp hentet datteren min som skulle sove hos bestefaren sin. Hun savnet meg og ville sove hos meg i stedet. Det var koselig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå