sfRoyal Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 er helt n00b når det gjelder overklokking, vet bare hvordan man overklokker CPU.. nå som jeg har radeon 9700 pro vil jeg klokke det også , men i Rage3D får jeg ikke muligheten til det, dvs. de sliderne som skal stille overklokking er grå... noen som veit hva som stopper meg ? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 kjenner ikke til det programmet (ennå, ai kort er på vei 8) ) men vanligvis pleier det å være en boks du må hake ut for å aktivere overklokking (noen ganger må man restarte etter dette) og så er sliderene justerbare. sikkert veldig enkelt om du leser readme filen :o Lenke til kommentar
Electron Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 bruk powerstrip, rage tweaker er så upresis. jeg bruker begge, men foretrekker pstrip! og nei jeg har ikke url, søk i google. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 powerstrip eier http://www.entechtaiwan.com/ps.htm Nederst på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå