YaegeR Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg har nå snart gått ferdig 1 år i bachelorstudiet ved det historiske fakulitetet. Synes det er et fint fag, men karakterene har uteblitt, mye grunnet at jeg ikke brenner for faget, og har ikke stor tro på utdannelse. Jeg er også en person som liker å jobbe med mennesker, og derfor tenkte jeg litt på det å bli sosionom.. har dere her inne nå råd til meg? evnt noen som kan forklare hva den utdannelsen går ut på. hva skoleopplegget ofte er? Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Jeg har nå snart gått ferdig 1 år i bachelorstudiet ved det historiske fakulitetet. Synes det er et fint fag, men karakterene har uteblitt, mye grunnet at jeg ikke brenner for faget, og har ikke stor tro på utdannelse. Jeg er også en person som liker å jobbe med mennesker, og derfor tenkte jeg litt på det å bli sosionom.. har dere her inne nå råd til meg? evnt noen som kan forklare hva den utdannelsen går ut på. hva skoleopplegget ofte er? stille ? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har du lest på nettsidene til høgskoler som tilbyr studiet? Der står det hvordan studiet er bygget opp, hva det innebærer og hva slags jobber man typisk kan få. Se f.eks. HiO, HiB eller HiST (lenker til sosionomutdanningene). Ellers kan du f.eks. se Wikipedia, Jobbfeber.no og Utdanning.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå