carmelita Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg tolket overhode ikke titlene som noe seksuelt, helt til nå. Huff a meg. Håper virkelig ikke du finner noe seksuelt i bildene. Likte dagens bilde. Fokuset satt som et skudd. Jeg likte hvordan toppen av noen av gress-stråene bare "dukket opp". Tror man må ha penis for å tenke så koffert :!: Men neida, finner ikke noe seksuelt med verken katten min eller en marihøne Haha! Så sant, så sant, og da kan man jo ikke helt vite hvor langt dere (du) tenker. Holdt en liten knapp på at du ikke fant det i de da. Det hadde vært ille. Gratulerer med vel gjennomført aprilfest. Kan se ut som at du fikk litt inspirasjon etter hvert.(?) Jeg likte i alle fall bildene du har kommet med. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk litt inspirasjon, men nå har jeg brukt opp all den inspirasjonen jeg fikk, og er tilbake der jeg startet :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk litt inspirasjon, men nå har jeg brukt opp all den inspirasjonen jeg fikk, og er tilbake der jeg startet :!: Det tror jeg ikke noe på. Du har ihvertfall bidrag med mange fine (og en del morsomme) bilder. Velkommen til neste fest. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk litt inspirasjon, men nå har jeg brukt opp all den inspirasjonen jeg fikk, og er tilbake der jeg startet :!: Det tror jeg ikke noe på. Du har ihvertfall bidrag med mange fine (og en del morsomme) bilder. Velkommen til neste fest. Tom Junifesten? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg lærte i alle fall gjennom denne festen at musikk er ganske så fin inspirasjonskilde. Det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Junifesten? Sikter nok heller inn på juli. Annenhver måned blir for tøft. Må jo ha noe å gjøre om sommeren også ... Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg blir ihvertfall med på en junifest... Så vet du det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg melder meg like godt på koret som syntes det var stil over marihøne og gresstrå som dukker opp fra undersiden av fokusplanet. I tillegg var det en gjennomtenkt komposisjon her. Bra finale for festen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg melder meg like godt på koret som syntes det var stil over marihøne og gresstrå som dukker opp fra undersiden av fokusplanet. I tillegg var det en gjennomtenkt komposisjon her. Bra finale for festen. Takker og bukker Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ett kort, meningsløst innlegg og ett som siterte det er slettet. Korte meningsløse innlegg kun egnet for å øke brukers postcount regnes som spam og slettes følgelig. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Takk for mange virkelig flotte bilder - helt klart en av de beste trådene i årets aprilfest. Mange fine bilder her - figurene fra The Littlest Petshop var jo helt geniale som motiver plassert rundt omkring - godt sett! ..Og knallskarpt bilde av pus, nydelige dråper i Rester etter regnet, smådetaljer i Heisekran og sinna sint bil i Sint. Mange av bildene som gjør seg på veggen her - flott jobbet! Respekt, mester! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Takk for mange virkelig flotte bilder - helt klart en av de beste trådene i årets aprilfest.Mange fine bilder her - figurene fra The Littlest Petshop var jo helt geniale som motiver plassert rundt omkring - godt sett! ..Og knallskarpt bilde av pus, nydelige dråper i Rester etter regnet, smådetaljer i Heisekran og sinna sint bil i Sint. Mange av bildene som gjør seg på veggen her - flott jobbet! Respekt, mester! Takker takker takker og bukker bukker, bukker og takker. osv. Farfar henger allerede på veggen, flere kommer nok etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå