Gå til innhold

Aprilfest 2009 - sn0dig - inspirasjon

Anbefalte innlegg

Jeg tolket overhode ikke titlene som noe seksuelt, helt til nå. Huff a meg. Håper virkelig ikke du finner noe seksuelt i bildene.

Likte dagens bilde. Fokuset satt som et skudd. Jeg likte hvordan toppen av noen av gress-stråene bare "dukket opp".

Tror man må ha penis for å tenke så koffert :!:

Men neida, finner ikke noe seksuelt med verken katten min eller en marihøne :p

Haha! Så sant, så sant, og da kan man jo ikke helt vite hvor langt dere (du) tenker. Holdt en liten knapp på at du ikke fant det i de da. Det hadde vært ille.

Gratulerer med vel gjennomført aprilfest. Kan se ut som at du fikk litt inspirasjon etter hvert.(?) Jeg likte i alle fall bildene du har kommet med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk litt inspirasjon, men nå har jeg brukt opp all den inspirasjonen jeg fikk, og er tilbake der jeg startet :!:

Det tror jeg ikke noe på.

Du har ihvertfall bidrag med mange fine (og en del morsomme) bilder.

Velkommen til neste fest.

Tom

Junifesten? :innocent:

Lenke til kommentar

Takk for mange virkelig flotte bilder - helt klart en av de beste trådene i årets aprilfest.

Mange fine bilder her - figurene fra The Littlest Petshop var jo helt geniale som motiver plassert rundt omkring - godt sett! :D

..Og knallskarpt bilde av pus, nydelige dråper i Rester etter regnet, smådetaljer i Heisekran og sinna sint bil i Sint.

Mange av bildene som gjør seg på veggen her - flott jobbet! Respekt, mester! :)

Lenke til kommentar
Takk for mange virkelig flotte bilder - helt klart en av de beste trådene i årets aprilfest.

Mange fine bilder her - figurene fra The Littlest Petshop var jo helt geniale som motiver plassert rundt omkring - godt sett! :D

..Og knallskarpt bilde av pus, nydelige dråper i Rester etter regnet, smådetaljer i Heisekran og sinna sint bil i Sint.

Mange av bildene som gjør seg på veggen her - flott jobbet! Respekt, mester! :)

Takker takker takker og bukker bukker, bukker og takker. osv. :D

Farfar henger allerede på veggen, flere kommer nok etter hvert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...