Gå til innhold

Aprilfest 2009 - sn0dig - inspirasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Heisekran"

Nyydelig. Dette er bare deilig. :)

 

Takker :)

 

27. April

"Terje"

Stilrent portrett det der.

 

Tom

 

Og flaks var det, for det var det eneste der jeg fikk øyekontakt med noen av folka i bandet.. var mye bråk og mye folk rundt, men det var jo en platesignering ;)

Lenke til kommentar

Hoi - det var tynt fokusplan på billa!

Marihøne er vel det eneste insektet som kan karakteriseres som søtt, og det først og fremst på grunn av hvite flekker man tror er "øyne", og på tross at den skiter gul, illeluktende væske når den føler seg truet.. :D

Likte komposisjonen. :)

 

Syntes også du fanget noe intenst i blikket til pus - tipper den jakter på en av de fargerike plastfigurene dine.. ;)

Lenke til kommentar
Hoi - det var tynt fokusplan på billa!

Marihøne er vel det eneste insektet som kan karakteriseres som søtt, og det først og fremst på grunn av hvite flekker man tror er "øyne", og på tross at den skiter gul, illeluktende væske når den føler seg truet.. :D

Likte komposisjonen. :)

Takker :) synes ikke marihøner er så søte etter at jeg har sett bildene jeg tok i dag i 100% størrelse.. ekle små dyr! Æsj.

 

Og det blir lite dybdeskarphet ved F/5 og ca 1:1.1 ;)

 

Syntes også du fanget noe intenst i blikket til pus - tipper den jakter på en av de fargerike plastfigurene dine.. ;)

 

Neida, hun er nok bare glad i å posere ;) Eller, jeg tror faktisk hun så sitt eget speilbilde i vinduet :!:

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Jeg tolket overhode ikke titlene som noe seksuelt, helt til nå. Huff a meg. Håper virkelig ikke du finner noe seksuelt i bildene.

 

Likte dagens bilde. Fokuset satt som et skudd. Jeg likte hvordan toppen av noen av gress-stråene bare "dukket opp".

 

Tror man må ha penis for å tenke så koffert :!:

 

Men neida, finner ikke noe seksuelt med verken katten min eller en marihøne :p

Lenke til kommentar

Det er sjelden jeg synes det fungerer med så tynn DOF som du brukte på marihønen, men her synes jeg det passet veldig bra. Stilig at du har ventet (?) til den var kommet seg helt til topps på gresstrået slik at du også fikk med noen flere stråtupper i skarphetsplanet. Bakgrunnen ser ut som den er smurt utover med litt for våt vannmaling - og det mener jeg på en positiv måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...