sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 :!: Huske det til neste gang da. Stor trampoline, eller 3-4-5 brannmenn med brannseil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Glimrende bilde! Har et par kompiser som hopper fallskjerm. De har prøvd strikkhopp, og mener det er kjedelig.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) 19. April "(always) drink Listen to coca cola" Trolig den mest rotete tittelen som kommer til å komme i aprilfesten min Endret 19. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fint bilde, det var da en søt reiseradio...(selv om jeg ikke er Cola-drikkende ) RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jøss. Finnes det sånt også? Bra komponert. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Åjada, det finnes. Dama mi har det på badet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) 21. April "Velbrukt katt selges" Dette er da katten min/vår, Penny Lula. Nei, jeg vet hva du tenker, jeg fant ikke på navnet. Det var nok min kjære søster. snart 15 år gammel i menneskeår, røyter, sugler, driter en halvmeter fra kattedoen. Veldig glad i å sitte i ro, helt til jeg skal ta bilder av henne. Noen som vil ha? Må hentes Litt selvkritikk; venstre øye er ikke helt 100% i fokus, men det gjør ikke så alt for mye her synes jeg. Edit: For de som sjekker exif så gjemmer det seg ett "easter egg" der. For de som kan utstyrsparken min. Endret 21. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 21. April"Velbrukt katt selges" Så du skal plutselig ha penger for skinnet i dag? Portrett er en fin sjanger, de sier/antyder ofte en del om fotografens forhold til den portretterte, og det virker som det banker et varmere hjerte for dyret i fotografen enn i tekstforfatteren. Likte bildet, selv om katteportretter egentlig skal ha med hele værhår og øyenbryn. Nytt objektiv? Jeg er ikke noe flink til (eller interessert i, for den saks skyld) å følge med på hva folk har... -men gratulerer i tilfelle. :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Nytt objektiv? Jeg er ikke noe flink til (eller interessert i, for den saks skyld) å følge med på hva folk har... -men gratulerer i tilfelle. :!: Nytt objektiv, og jeg har nok en gang skaffet meg en Nikon D200. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) 22. april "Sjøsnegler" (For de som ble veldig lei seg for at det ikke kom littlest petshop bilde i dag; gråt ikke. de ligger her) Dagens er også tatt med D200 og Tamron 90mm Endret 22. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bra bilde, og thanks for gallery, nå fikk jeg lyst til å ta bilder igjen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Bra bilde, og thanks for gallery, nå fikk jeg lyst til å ta bilder igjen Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Sjøsnegler" Skikkelig ettermiddagsrush! Fine duse fargetoner. Takk for lenke til litlest petshop-bilder, de er morsomme og latterlig sjarmerende Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 "Sjøsnegler" Skikkelig ettermiddagsrush! Fine duse fargetoner. Takk for lenke til litlest petshop-bilder, de er morsomme og latterlig sjarmerende "Hemmeligheten" bak de duse fargene er å skru saturation ned og vibrance opp. Eller omvendt. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "Hemmeligheten" bak de duse fargene er å skru saturation ned og vibrance opp. Eller omvendt. Det må jeg prøve. Fikk lyst på macrolinse nå kjenner jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Må nevnes at dette bildet hadde rimelig duse farger fra før, så effekten akkuratt her er ikke så stor. Har derimot fått flere gode resultater før med å gjøre det sånn. (venstre = råfil, høyre = justert) Endret 11. juli 2011 av herp derp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 22. april"Sjøsnegler" Det er jo fint med litt avveksling til de små vennene deres. Disse sneglene minner meg om da jeg var yngre og dro ut for å fiske sammen en kompis. Sneglene brukte vi som agn. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) I dag ble det fint lite brukbare resultater... Men ihvertfall fargerikt. Endret 23. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha, huff, fikk latterkrampe. Noe som egentlig er ganske bra. Lenge siden sist. (Vel. Det skjedde egentlig senest for tyve minutter siden. Sto i dusjen og halvsov, tittet opp i taket, så lampen som lyste, tenkte "stjerne", og brant meg på fingrene, men, what the heck.) Likte fargespillet jeg. Og rundingene. Sært. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flott fargespill både bak og i vanndråpene. Men hva er det som har slike farger da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå