Gå til innhold

Aprilfest 2009 - sn0dig - inspirasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

21. April

"Velbrukt katt selges"

post-100104-1240337859_thumb.jpg

Dette er da katten min/vår, Penny Lula. Nei, jeg vet hva du tenker, jeg fant ikke på navnet. Det var nok min kjære søster. snart 15 år gammel i menneskeår, røyter, sugler, driter en halvmeter fra kattedoen. Veldig glad i å sitte i ro, helt til jeg skal ta bilder av henne.

Noen som vil ha? Må hentes ;)

Litt selvkritikk; venstre øye er ikke helt 100% i fokus, men det gjør ikke så alt for mye her synes jeg.

Edit: For de som sjekker exif så gjemmer det seg ett "easter egg" der. For de som kan utstyrsparken min.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
21. April

"Velbrukt katt selges"

Så du skal plutselig ha penger for skinnet i dag? Portrett er en fin sjanger, de sier/antyder ofte en del om fotografens forhold til den portretterte, og det virker som det banker et varmere hjerte for dyret i fotografen enn i tekstforfatteren. Likte bildet, selv om katteportretter egentlig skal ha med hele værhår og øyenbryn.

Nytt objektiv? Jeg er ikke noe flink til (eller interessert i, for den saks skyld) å følge med på hva folk har... -men gratulerer i tilfelle. :!:

Lenke til kommentar
"Sjøsnegler"

Skikkelig ettermiddagsrush! Fine duse fargetoner.

Takk for lenke til litlest petshop-bilder, de er morsomme og latterlig sjarmerende :D

"Hemmeligheten" bak de duse fargene er å skru saturation ned og vibrance opp. Eller omvendt. :hmm:

Lenke til kommentar

Må nevnes at dette bildet hadde rimelig duse farger fra før, så effekten akkuratt her er ikke så stor. Har derimot fått flere gode resultater før med å gjøre det sånn.

(venstre = råfil, høyre = justert)

post-100104-1240425956_thumb.jpg

Endret av herp derp
Lenke til kommentar

Haha, huff, fikk latterkrampe. Noe som egentlig er ganske bra. Lenge siden sist. (Vel. Det skjedde egentlig senest for tyve minutter siden. Sto i dusjen og halvsov, tittet opp i taket, så lampen som lyste, tenkte "stjerne", og brant meg på fingrene, men, what the heck.)

Likte fargespillet jeg. Og rundingene. Sært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...