sn0dig Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 16. April "Treefrog redux" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Liker froskene veldig, veldig godt. De smelter nydelig inn i miljøet - får følelsen at man ser bilder fra en real life Roger Rabbit-film eller noe.. Flott skarphetsplan, med sylskarpe frosker på en flott bakgrunn.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 "Rester etter regnet" var veldig tøft. Fin komposisjon og stilig bakgrunn med de uskarpe stråene som "stråler" ut i alle retninger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) 18. April "Nei nå orker jeg ikke mer!" Endret 17. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan bare hive meg på den nesegruse beundringen av "Rester etter regnet". Begynner å ta av med plastdyr nå. Morsom fremtoning på "Treefrog". Nesten plastaktig den kjuken som fungerer som utstillingshylle også. Synes faktisk at den sterke fargekontrasten gjorde seg her. Visste for øvrig ikke at slike plastsaker var suicidale. "Nei nå orker jeg ikke mer!" er bra utført. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du kunne laget en bok med bare sånne figurer på forskjellige plasser Artig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Kan bare hive meg på den nesegruse beundringen av "Rester etter regnet". Begynner å ta av med plastdyr nå. Morsom fremtoning på "Treefrog". Nesten plastaktig den kjuken som fungerer som utstillingshylle også. Synes faktisk at den sterke fargekontrasten gjorde seg her. Visste for øvrig ikke at slike plastsaker var suicidale. "Nei nå orker jeg ikke mer!" er bra utført. Takker dyrene i Littlest petshop må jo få lov å ha følelser de og.. eller? Synes det ser ut som at skilpadden har tårer i øyene, derfor mente jeg at den passet fint til den settingen Du kunne laget en bok med bare sånne figurer på forskjellige plasser Artig Finnes de som har gjort det. Lagd bøker, postkort, osv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes det ser ut som at skilpadden har tårer i øyene, derfor mente jeg at den passet fint til den settingen Når en sånn figur, eller en Care Bear, for den del, har det trist og leit og tenker på selvmord - hvem vil ta den seriøst, med et så søtt utseende? -"Jeg vil hoppe fra broa!" -"Nei, så søtt!" Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Åh, jeg har blitt så glad hver gang disse figurene har dukket opp, og så viser det seg at ikke deres verden er helt perfekt den verden heller. Det er sånne slag livet gir. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Åh, jeg har blitt så glad hver gang disse figurene har dukket opp, og så viser det seg at ikke deres verden er helt perfekt den verden heller. Det er sånne slag livet gir. Den harde sannheten er at ingen er perfekte. Ikke engang små plastikkfigurer. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 18. April "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 18. April"Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" J&%$@# bra! Kjenner igjen følelsen Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 18. April"Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" J&%$@# bra! Kjenner igjen følelsen Tom Takker Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 18. April"Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" J&%$@# bra! Kjenner igjen følelsen Øh, er du en skapstrikkhopper Tom? Ikke at jeg ser noen strikk her egentlig. Dette her er virkelig slendrian med sikkerheten sn0dig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg pleier ikke å bruke strikk når jeg husker.. Vet ikke hvordan dere gjør det hos deg, da Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 18. April "Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" Den var da søt, fine farger også... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Øh, er du en skapstrikkhopper Tom?g. Så tøff er jeg nok ikke. Kiler nok i magen når jeg står på kanten av et skikkelig stup. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg pleier ikke å bruke strikk når jeg husker.. Vet ikke hvordan dere gjør det hos deg, da Vi bruker fallskjerm, livline, lensmann og prest. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg pleier ikke å bruke strikk når jeg husker.. Vet ikke hvordan dere gjør det hos deg, da Vi bruker fallskjerm, livline, lensmann og prest. Ingen trampoline under??? er du gal mann?!??? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg pleier ikke å bruke strikk når jeg husker.. Vet ikke hvordan dere gjør det hos deg, da Vi bruker fallskjerm, livline, lensmann og prest. Ingen trampoline under??? er du gal mann?!??? Ja... jeg er litt vill av meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå