FunFact Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Herlige bilder! Bra teknisk utført, flotte farger, god komposisjon, og fantastisk variasjon i valg av tema! Rett og slett inspirerende! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er enig med FunFact. Flotte bilder. 6. april må sies å være favoritten min så langt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Takk for kommentarer føler selv at jeg har gjennomført utfordringen ganske bra så langt, så får vi bare se om jeg klarer å holde det oppe resten av mnd... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Selv om dagen nettopp har begynt tror jeg at jeg allerede har tatt bildet som oppsummerer resten av dagen... 10. April "What goes down must come up" ADVARSEL: IKKE FOR SARTE SJELER, ekkelt... hint til hva det er; se tittel Endret 11. juli 2011 av herp derp Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hoff, når det står "Ikke se" o.l, da må man jo se? jaja, nå er jeg også kvalm Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg for min del skal opp og finne meg mer mat etter å ha sett det der. Fikk egentlig litt lyst på ertesuppe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Jeg for min del skal opp og finne meg mer mat etter å ha sett det der. Fikk egentlig litt lyst på ertesuppe. Du er en syk syk mann Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eventuelt så var det bare en spøk.. Men man blir gjerne litt herdet av å jobbe innen helse/omsorg, selv om jeg ikke har gjort det mer enn tre-fire måneder.. Mat ble det i hvert fall i natt. God bedring også, forresten. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 føler selv at jeg har gjennomført utfordringen ganske bra så langt, så får vi bare se om jeg klarer å holde det oppe resten av mnd... Det synes jeg absolutt du har, og vekslingen i bildene dine er inspirerende for meg. Likte spesielt portrettet 4. april, og Solborg, og steinbruddet, av ganske ulike grunner, men felles er at de er veldig gode bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, irriterte meg over det selv når jeg så igjennom bildene. Har selvfølgelig ingen lignende bilder der hele lammet er med... Det er slikt som skjer meg også. Håper formen er tilbake og det kommer fler bilder snart. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Formen er tipp topp. Skal prøve å få tatt noe i dag. I morgen blir det ikke noe problem med inspirasjon, da jeg skal en dagstur til hytta vår på Moi. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 12. April "Rester etter regnet" Tatt med D-lux 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 12. April"Rester etter regnet" Tatt med D-lux 4 Det var kjempeflotte vann-dråper... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det var kjempeflotte vann-dråper... RandiA Kjempeflott bilde, mener du vel Jeg liker, i tillegg til dråpene, hvordan du har plassert stråene i bildet. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Det var kjempeflotte vann-dråper... RandiA Kjempeflott bilde, mener du vel Jeg liker, i tillegg til dråpene, hvordan du har plassert stråene i bildet. Tom Kjempeflott dokumentering av dråpene mente hun nok Har tatt ett lignende bilde før, men føler at jeg fikk komposisjonen bedre til denne gangen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det var kjempeflotte vann-dråper... RandiA Kjempeflott bilde, mener du vel Jeg liker, i tillegg til dråpene, hvordan du har plassert stråene i bildet. Tom Dråpene ble liksom prikkene over i-en da RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 13. April "Treefrog" Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mye sånne figurer du har a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå