sn0dig Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har hatt litt lite inspirasjon i det siste, så min aprilfest går ut på å få litt inspirasjon, og å finne noen kule motiver. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 2. April: "Pippip" Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Veldig morsomt!! Jeg lo godt da jeg så dette bildet! Bra start på å finne inspirasjon!(?) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Bra at du likte det. Kommer nok flere bilder av disse små krabatene, om ikke jeg finner noe mer interessant Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Enig,, dette var morsomt fuglefoto. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Og bevis på at man ikke trenger 3-400mm tele for å ta fuglefoto Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Morsomt bilde og artig uttrykk på den lille pippen. Ser litt oppgitt ut, åhhh tar du bilde av meg nå igjen Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Det var en snOdig fugl,hviken art ? Originalt. Endret 2. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, det må jo være en storøyd festfink, skjelden trekkfugl på disse kanter :o) Vellykket morsomt! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Morsomt bilde og artig uttrykk på den lille pippen.Ser litt oppgitt ut, åhhh tar du bilde av meg nå igjen Hmm - vant til det blikket der på konebilder.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 He, he. Skikkelig moro. Det er dessuten lagt flid i den tekniske kvaliteten også, velkomponert og alt. Det gjør det bare enda mer morsomt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hvis dere vil se flere så ligger det noen her Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) 3. April: "The mist" Endret 3. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 "The mist" Fin stemning, god komposisjon. Litt undereksponert, men det er kanskje med vilje? Et flott bilde! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det er med vilje ja. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fungerer for å gjøre det litt dystrere, eller tydeligere dystert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Passe gjennomsiktig den tåka. Skulle ønsket jeg hadde bedre tid (og giddet) mens det var tåkehav her i morges. Synes du har fått en god balanse med buede linjer innover, og de duse trærne til å fylle opp på motsatt side. Er det en person som kommer inn fra det ellers (d)øde landskapet tro... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fett fuglebildet, jeg smilte til det rant snus all over the place. Tåkebildet var stemningsfult og vakkert. Passet til Portishead platen som ruller i cd-spilleren nå Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Passe gjennomsiktig den tåka. Skulle ønsket jeg hadde bedre tid (og giddet) mens det var tåkehav her i morges. Synes du har fått en god balanse med buede linjer innover, og de duse trærne til å fylle opp på motsatt side. Er det en person som kommer inn fra det ellers (d)øde landskapet tro... Det er en person, men hun går inn i det (d)øde landskapet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) 4. april: "Farfar" Edit: La til en ny versjon som er litt oppskarpet etter nedskalering.. original versjon er her; Endret 12. april 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå