fblpr Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Feilpostet Endret 1. april 2009 av fblpr Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har du tenkt til å spre aprilfesten din utover en tråd per dag? Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Har du tenkt til å spre aprilfesten din utover en tråd per dag? Neida hadde ikke tenkt det... Så en snill moderator klarer sikkert og slette tråden for meg så kan jeg heller prøve og legge inn posten i RIKTIG tråd.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Neida hadde ikke tenkt det... Så en snill moderator klarer sikkert og slette tråden for meg så kan jeg heller prøve og legge inn posten i RIKTIG tråd.. Du har fått i gang den riktige tråden, så jeg forslår at du rapporterer denne tråden (bruk knappen nedenfor), og si at du vil ha stengt tråden, så fikser moderatorene det. De sletter aldri tråder, kun stengerde. Tom Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jada, da stenger vi denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg