Grix Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Fikk et tips av en kompis om en visstnok helt nyoppstartet nettbutikk, www.syktbillig.com . Sikkert ingen som har erfaringer, men hvordan ser siden ut? Ville du bestilt noe derfra? Endret 1. april 2009 av Grix Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette var jalla! Ser ut som det er varer fra Dealextreme.com som videreselges for en mye høyere pris. De har ikke organisasjonsnummer på sidene. Heller ikke adresse eller telefonnummer! Jallasjappe etter min mening. jstrandl Lenke til kommentar
Grix Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 ok takk for svar, da kjøper jeg ingenting defra Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vi bestiller varene direkte fra vår leverandør når du betaler. Slik blir alt billigere, men leveringstiden blir litt lengre enn vanlig. Vanlig leveringstid er 2 uker, men det kani få tilfeller gå opptil 4 uker før du får varen. Hvis du ikke har fårr varen innen 4 uker, ta kontakt med oss, og vi gir deg 25 % av pengene tilbake. Okay. Dette er totalt useriøst Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hahaha, wow, jeg er imponert. Nå fikk jeg lyst til å bestille masse i falskt navn. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hva med nyttigevarer.com ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hva med nyttigevarer.com ? Hva med www.dealextreme.com? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hva med nyttigevarer.com ? Hva med www.dealextreme.com? Enkelt og greit. Har jo skjønt det nå, var ironi Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Dette var jalla!Ser ut som det er varer fra Dealextreme.com som videreselges for en mye høyere pris. De har ikke organisasjonsnummer på sidene. Heller ikke adresse eller telefonnummer! Jallasjappe etter min mening. jstrandl Sitter med samme tanke. Og ut fra informasjonen de offentliggjører, og Dealextreme's leveranseprinsipper, samfaller dette opp mot hverandre. I tillegg ønsker de kundens beste og innrømmer tvilsomhetene selv: Vi bestiller varene direkte fra vår leverandør når du betaler. Slik blir alt billigere, men leveringstiden blir litt lengre enn vanlig. En leverandør. Billigere, de glemte "" ironitegnet. Hvis varen ikke fungerer når du får den, kan du returnere den uansett hvor lenge det er siden du bestilte. Betryggende å høre. (Hva er definisjonen på "å fungere?") Om varen ikke fungerer helt og holdent "100 %" etter et års hard bruk, kan jeg retunere den.. Edit: Leif Endret 3. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hadde jeg fått betalt for all off- topicen jeg har slettet i denne tråden, hadd ejeg nok tjent litt penger. Nå holder vi oss til topic folkens, og vær seriøse. MVH KVTL Lenke til kommentar
Grix Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror nok jeg har fått svar på spørsmålet mitt nå. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) *Vi trenger ikke en hel masse personopplysninger lagt ut på forumet* Endret 4. april 2009 av KVTL Slettet personopplysninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror like så greit det kan konstateres med at dealextreme er å foretrekke... Virker som lureri hele greia. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Off- topic slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Siden ingen får si noe i denne tråden foreslår jeg at den stenges. Snart forsvinner dette innlegget og regner jeg med Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva er egentlig topic i denne tråden? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Topic er om syktbillig.com er seriøst eller ikke. Jeg har fått svar på spørsmålet mitt, så tråden kan godt stenges, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg