Gjest Slettet+90817234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei! Jeg leser på lista på xbox.com at Fable er kompatibel med X360, og det er vel og bra. Så leser jeg dette på FAQ: Q: Can I use a Memory Unit with backwards compatibility? A: No, except for storing your Xbox LIVE profile. Original Xbox games are not able to access the Xbox 360 Memory Unit. Also, the original Xbox Memory Unit is not compatible with Xbox 360. Vil det si at jeg kan spille Fable på Xbox 360, men ikke 'save'? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jo, men bare til harddisk og ikke minnekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Man må uansett ha harddisk for å spille orginale xbox spill på 360, så det er ikke noe problem egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Aha. Det forklarte jo ting. Trodde de med "Memory Unit" mente HDD. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå