Sonsol Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Leste denne, og tenkte først at det var da voldsomt til lavmål fra xkcd. Er det noen andre enn meg som forstår hva som var morsomt (I allefall hvis man har sær humor) med denne? Litt teit, men det må til Forklaring: Hvis man bor i et middels befolket område, blir "r" gjerne rundt 1 centimeter. Da stemmer det at personer som er ca 1 cm unna muligens har sex. - Med deg. Edit: Ooohh, burn on me. Tenkte ikke på at eksemplene Pd og XF ikke var i meter og sekunder Da blir faktisk funksjonen overraskende god. (Jeg bare spør, er det noen som har for mye fritid?) Endret 1. april 2009 av Zelziuz Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (Jeg bare spør, er det noen som har for mye fritid?) Du? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er dette som er artig med xkcd, sjølv om det ser ut som ein tegneserie som er laga i full fart så er den veldig gjennomtenkt. Slik som med denne: Og så les du komentaren: "No two adjacent circles are the same color". Han har faktisk tatt seg tid med å passe på at ingen av dei farga sirkelane som ligg ved sida av kvarandre har samme farge, og dette har han gjort med berre fire fargar. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan dere ikke like gjerne skrive en doktorgradsoppgave mens dere først er i gang? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (Jeg bare spør, er det noen som har for mye fritid?) Du? Jeg så den komme Men sånn for å ta litt igjen, se på antall poster fra hver av oss (Er det fornuftige poster er vel ikke den så treffende ) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (Jeg bare spør, er det noen som har for mye fritid?) Du? Jeg så den komme Men sånn for å ta litt igjen, se på antall poster fra hver av oss (Er det fornuftige poster er vel ikke den så treffende ) I'm ok with it =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) xkcd er absolutt av dei betre seriane på nett der det er store mengder av absurd "humor" og /b/-prega greier. : http://xkcd.com/355/ Endret 2. april 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Liker denne siden, jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ikke en tegneserie, men: http://xkcd.com/verizon/ hør lydklippet, aldri trodd at voksne kunne suge så mye i matte. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå