Hermit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, jeg har en relativt gammel aktiv subwoofer, det er en Dantax 8" subwoofer. Litt teknisk info: Den har phono inn, phono ut, 4 høytaler utganger, en av/på knapp, og en strøminngang. Problemet er at den krever ganske mye lyd for at den skal gå fra innaktiv til aktiv, jeg har til og med stilt sub på maks på forsterkeren, jeg har prøvd å bruke en phono splitter, for å da få lyd inn i begge inngangene på subben, (på forsterkeren har èn sub utgang). Men dette ga ingen forskjell. Er dette et vanlig problem på aktive subwoofere? Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å være konstant på? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Prøv å still delefrekvensen så høyt opp som mulig på receiveren (og subwooferen). Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Den står på maks. Det hjelper, men den krever fortsatt et unormalt høyt lydnivå for å fungere noenlunde bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå