TronDoZY Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Om du har kun 360 så får du leite lenge etter GoW3, Heavy Rain og Uncharted 2. Denne tråden heter "hvilke spill gleder du deg til," ikke "hvilke spill skal du ha til din konsoll." Denne tråden heter heller ikke "Førstemann til å fortelle hvilken konsoll de forskjellige spillene kommer til." Men du kan jo lage din egen lille grinetråd hvor du forteller hvor god PS3-lineupen er og hvor dårlig Halo-serien er. Før du svarer: Dette innlegget var like dårlig som ditt, så hold kjeft. aner jeg fanboy? han sa bare at han ikke kunne få de til 360'en sin. Personlig gleder jeg meg til assassin´s creed 2, I am alive, diablo 3, batman arkham asylum, xmen origins wolverine, alan wake OSV.OSV.OSV. Gleder meg til alt som ikke er sports- eller bilspill for å gjøre listen mindre. Endret 10. april 2009 av TronDoZY Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 .. Her tar det av! Grunnen til at jeg nevnte det var fordi, for det første nevner han at han har 360, og for det andre, så ligger denne under microsoft delen av forumet, ikke felles. Men greit, ser ut som noen føler seg truffet gitt Hyggelig påskestemning! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 gleder meg til vancover 2010 maken og moro er det ikke og spille bejing når du er passe full med jobb kompiser så da trur jeg vancover vill slå ann ass Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Helt klart Modern Warefare 2 og Dirt 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan nevne de jeg tror vil komme, og som jeg tror jeg vil klare å skaffe meg i år. Assassins Creed 2, Bioshock 2 og Mafia 2 er alle tre soleklare selvfølgeligheter. Deretter kommer God of War 3, men det forutsetter også at jeg får kjøpt meg en PS3 før vinteren. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har forresten kommet på et spill jeg tror kan bli bra: Sacred 2: Fallen Angel, det virker bra utifra det jeg har hørt og lest så langt.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uten tvil må bare bli Forza Motorsport 3 Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 UTEN TVIL Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vell det er to spill jeg skal ha det er BioShock 2 og Halo ODST.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg gleder meg allerede til Mafia 2, dette gjorde absinensene mye værre! DB.no: Mafia 2 Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 COD:MW2.....ingen andre jeg ser frem til,måtte bli GT5 til ps3 men den kommer velikke før neste år. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Riddick og Halo: ODST Lenke til kommentar
041204 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Alan Wake(Om det kommer i år). All Points Bulletin(APB) - nytt sandkassespill fra gutta bak Crackdown. BioShock 2: Sea of Dreams - etter den fantastiske eneren er dette et must. Colin McRae: DiRT 2 - eneren var et godt spill, men hadde sine feil og da spesielt onlinedelen som var forferdelig kjedelig og liten. Codemasters lover en oppussing på onlinedelen og jeg satser på at DiRT 2 har det som DiRT ikke hadde. Dead Island - Dead Rising på en øde øy? Ja takk. Fuel - open world racing med naturkatastrofer og vanvittig stort område å bevege seg på. Halo 3: ODST - et must for fans av Halo-serien. Just Cause 2 - eneren var en vakker og overraskende opplevelse og jeg tror toeren gjør opp for feilene eneren hadde. Max Payne 3 - forgjengerene var action på sitt beste. Need For Speed: Shift - har vanligvis aldri hatt troen på NFS spillene, men ettersom det er Slightly Mad som står for utviklingen og spillet ser utrolig lekkert ut, blir det spennende å se mer til det. Splinter Cell: Conviction - Forhåpentlig vis er Sam tilbake i 2009. Endret 19. april 2009 av The Heretic Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 All Points Bulletin(APB) - nytt sandkassespill fra gutta bak Crackdown. Kommer dette i år? Crackdown var genialt! Gleder meg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fuel, Forza 3, All Points Bulletin og Halo 3! <3 Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 De jeg kan finne i farten. 1. Assassin creed 2(skal skaffes uansett pris på releasedate) 2. Call of duty 6 3. Mafia 2 4. Battlefield: bad company 2 5. Battlefield 1943 Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) 1. Call of Duty: Modern Warfare 2 2. Colin McRae DiRT 2 3. Max Payne 3 4. Fuel 5. Alan Wake (hvis det i det hele tatt kommer ut i år) 6. Saw 7. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Endret 21. april 2009 av Pirito Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fuel, Forza 3, All Points Bulletin og Halo 3! <3 Halo 3??? Er ikke det kommet ut for lengst? Mener du Halo ODST? Endret 21. april 2009 av simentp Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ikke lenge siden jeg kjøpte Xbox 360, så mange spill jeg har tilgode å spille gjennom fra før, men regner med jeg i alle fall skaffer meg disse: - Mafia 2 - Modern Warfare 2 - Forza Motorsports 3 Og muligens: - Assassins Creed 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå