Øyjor'n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tok noen bilder på vei opp til Sirdalen i dag. Det var et strålende vær, til at det var tåke for en halvtime før dette bildet ble tatt. Var bare leit jeg ikke hadde med stativ, da jeg kunne hatt lengre lukkerhastighet, og fått bedre resultater. PS: Jeg er blitt inspirert av Patrick Di Fruscia fra The TimeCatchers! Øyjor'n Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bilde1: funker dårlig med høyspenningskabler over hele bildet. Bilde2: skarphetene til høyre var mildt sagt ikke helt på plass... ellers fungerte ikke dette bildet for min del. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 For å være helt ærlig, så er grunnen til at det ikke er skarpt, at dette er tatt i en bil med 1/160 hastighet. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Enig med han over her, et idyllsk motiv som blir ødelagt av kraftledningene.. Også det første virker ikke helt skarpt spør du meg. Så du får dra tilbake å prøve igjen med litt bedre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå