Tommy- Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som vet om noen supre konverterings program, som jeg kan bruke til å konvertere filer til avi og som ikke tar vinter og vår og som ikke bruker mye plass når den konverterer. Hadde et konverterings program som gjorde en film på 1 g til 8g. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvilket OS bruker du? Jeg bruker noe som heter Hyper Converter. Jeg bruker det i Ubuntu, men du får finne ut selv om det lages til ditt operativsystem. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 bruker Windows xp home Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 bruker Windows xp home Alright, husker at jeg brukte VirtualDub i XP en gang. Tror nok det er noe slikt du er ute etter. Et program du kan konvertere det meste og stille på bitrate, kvalitet, kodek-er osv osv. Er etter det jeg skjønner gratis. Se på det her. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Magic Video Converter Beste på markedet IMO. Det koster billig flesk tho Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Den magic convertern funka perfekt! takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå