HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Er ikke så forferdelig lenge til sommeren kommer, og til da trenger jeg ett par nye belter. Jeg trenger ihvertfall 1 belte som passer til de oransje chinosene mine, ellers trenger jeg bare belter som kan brukes til hvite plimsolls. Til den oransje buksen tenker jeg et belte med farger som foreksempel grønn, blå og svart kan bli fint. Det er selvsagt mange andre farger som kan passe, men jeg orker ikke liste opp.. Har dere noe tips? ang pris så er det greit om det er billigst mulig siden jeg er på utkikk etter flere belter. Så helst 500kr og under. Men, jeg kan jo alltid strekke meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg fant ett ganske kult stoff belte fra Ricco Vero, det jeg har er mørke blått, men tror de hadde i lysere farger også. "Spennen" er sånn med to ringer hvor man trer beltet gjennom begge også tilbake gjennom en av dem. Vet ikke om du forsto noe av det, men fant ikke noe bildet av det :\ Tror det kostet 299,- om jeg ikke husker feil. Endret 1. april 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 SKjønner hva du mener ja, verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ja, de vet jeg om. De har jo ett par som kan passe. De foreksempel. Men, har dere noen tips til andre belter? og farger? Endret 2. april 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Trenger man et spesielt belte til sommerbruk? Wth. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Går mer i stoffbelter om sommeren. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Det fra Ricco Vero ligner på det første av de RL beltene som snaffle postet bildet av. Stoffet er "vevet" litt anderledes også er det ringer på "spennen" Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Går mer i stoffbelter om sommeren. Hvorfor? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Det passer bedre til antrekkene. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Får man lov til å være uenig? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hva mener du er mer passende om sommeren? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er ikke uenig per se, jeg bare lurer på hvorfor sorte/brune lærbelter ikke er egnet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg syns hvert fall stoff belter er mer sommerlig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Belte skal matche skoen ikke bare på farge, men også stoff. Så skinn/lær blir ikke så egnet på sommeren. jeg bruker ihvertfall så å si bare tøysko på sommeren. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Går mer i stoffbelter om sommeren. det gjør jeg også. dette er mer sommer,sol og hav synes jeg. jeg for min del bruker mine J.lindeberg golfbelter om sommeren. likte de Ralph Lauren beltene som vist tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå