Demogorgon Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Er det noen som vet om en webshop som selger 120mm vifter i acryl eller plexi? Skal skjære hull i døra mi som allerede er stappa full med plexi, og det ser ikke pent ut med en svart vifte "på" plexiglasset.. håper på svar.. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 På microplex.no får du kjøpt noen vifter som du ser igjennom.. Med og uten lys Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Etter litt google og kvasir leiting ser det ikke ut som om du finner 120mm helt gjennomsiktige vifter, det ser ut som om de bare finnes i 80mm. Det nærmeste er vel enermax 120mm som har gjennomsiktige vifteblader og sånt, men ramma er jo blå eller rosa. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Neida, du får gjennomsiktige vifter flere steder, bare ikke i norge. DU får den med og uten lys. Jeg sendte en mail til microplex for en stund siden og spurte om akkurat det der. Da fikk jeg til svar at de tenkte på å ta inn 120mm katode vifter Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 drbass: fikk du vite når cirka de skulle ta inn viftene? gleder meg sinsykt.. Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Mulig jeg missforstår deg drbass, men man får da kjøpt gjennomsiktige vifter både på Microplex og 3DfxCool, men (desverre) bare med lys. Men det er jå bare og fjerne dieoden eller noe hvis man absolutt ikke vil ha det. Eller man kan kjøpe UV reaktiv vifte. Den er blank uten UV lys. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Mulig jeg missforstår deg drbass, men man får da kjøpt gjennomsiktige vifter både på Microplex og 3DfxCool, men (desverre) bare med lys. Men det er jå bare og fjerne dieoden eller noe hvis man absolutt ikke vil ha det. Eller man kan kjøpe UV reaktiv vifte. Den er blank uten UV lys. Xell: de viftene du refererer til( manger erer der ) er bare vanelige 80mm vifter da.. men takk for svaret alikevell.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 ooops, sorry, el_diablo_21, gikk litt fort i svingene der. Blanda sammen med en annen post der det var snakk om 80mm'ere Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hehe, de sa ikke noe eksakt dato, men de sa de hadde tenkt til det. BTW så gleder jeg meg selv også, er liksom det eneste jeg magler nå Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 du får på xoxide.com hjertlig! der hadde de jo nøyaktig det jeg ville ha jo! (vel, nær nok) vet noen hvor mye det vil koste å få en eller 2 inn i landet? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 1 Quad LED Blue 120mm Fan Add Standard Chrome Fan Grill: NO CHROME FAN GRILL Add Three to Four Pin Connector: Three to Four Pin Connector (+$.99) 12.98 Subtotal: 12.98 Shipping: 26.75 Tax: 0.00 Total: 39.73 40 Dollar for en vifte, * med kursen som ligger rundt 8, dvs 320 kroner, derav 216 går inn i frakten.. [/code] Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 vel, takk for hjelpen.. skal kjøpe meg et par 7 vifter vel.. skal bli rått med ekstern hore efekt på radiatoren under senga.. prøve å spleise med noen andre for å få ned frakta.. noen intresert? send meg en privat melding.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå