Red_Magic Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei! Jeg har Fatal1ty Gaming Headset og får ikke mikrofonen til å virke. Har Vista dritt, og vet ikke hva jeg skal gjøre får å få den til å virke igjen. Jeg hadde XP før og da funket den uten noe problemer, etter at jeg hadde oppdater det til vista så sluttet den helt plutselig å virke lenger. Hva kan være årsaken? Jeg har lastet ned Siste driver og sånt, sjekket sist i dag. Realtek er det program varen jeg bruker akkurat nå, vet ikke om man skal inn der og stille inn innstilingene. Er det noe mer informasjon dere trenger så si fra så skal jeg få ordnet det. Har tatt noen bilder som dere kan se og forhåpentligvis kan dere finne hva problemet er. Endret 1. april 2009 av Red_Magic Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Under fanen recording, får du testa mikrofonen der? Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Under fanen recording, får du testa mikrofonen der? Nei, kommer ingen lyd også beveger ikke den mikrofon måleren seg heller. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har du flere innganger for mic? F.eks. en foran og en bak på pcen (hvis det er en stasjonær), prøvd isåfall å bruke den andre inngangen? Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Har du flere innganger for mic? F.eks. en foran og en bak på pcen (hvis det er en stasjonær), prøvd isåfall å bruke den andre inngangen? Takk for tipse, skal prøve å gjøre det nå. Det funka nå, Tusen hjertelig Gjorde som du sa, tok å prøvde med inngangene bak og da gikk det. Endret 1. april 2009 av Red_Magic Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ganske teit å skylde på Vista, når du ikke engang klarer å plugge hodetelefonene i pcn gitt. Lenke til kommentar
Red_Magic Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Ganske teit å skylde på Vista, når du ikke engang klarer å plugge hodetelefonene i pcn gitt. Hvis du leste det jeg skrev så hadde du skjønt det du også. Kan gjerne sitere fra det jeg skrev. "Har Vista dritt, og vet ikke hva jeg skal gjøre får å få den til å virke igjen. Jeg hadde XP før og da funket den uten noe problemer, etter at jeg hadde oppdater det til vista så sluttet den helt plutselig å virke lenger." Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå