Lifeform Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, Jeg har problemer med en Maxtor DiamondMax PLus 9 SATA 80 GB disk her. Jeg finner disken via BIOS, men i Windows XP så dukker ikke disken opp. Noen som har noe vink her til hvordan jeg kan få den opp...? Er noen korrupte systemfiler på disken som må fikses. c:\windows\system32\config\system-noe Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har den plutselig forsvunnet, eller har du aldri fått den opp? Har du sjekket diskbehandling om den er der? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hei, Dette er en ny disk som jeg prøver å installere i systemet ja. Dvs en ny disk med innhold på. Finner ikke disken i Diskbehandling, men den dukker opp ved oppstart og i BIOSen. Kanskje det finne spesifikke SATA-drivere til Windows XP ? Dog har jeg lest litt rundt om at man egnetlig ikke trenger dette... Windows XP skal finne disken automatisk, og at jumper settings på diskene skal heller ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jumper settings skal ikke ha noe å si. Men det kan godt være at hovedkortet ditt trenger SATA-driver. Sjekk produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå