Gå til innhold

Aprilfest 2009 - lessis - gater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for positive tilbakemeldinger. Det har vært jobbing og møter på kveldstid denne uken slik at jeg ikke hat fått tid til å laste opp bilder. Den 21. april satte jeg på telelinsen. men kameraet blir så tungt at jeg bør nok ha stativ med. Har kameraet med i sekken, og i går da jeg hadde vært til behandling, stoppet jeg og tok et bilde. Har cropet det litt, men ikke dratt i noen av spakene. Syntes bildet var bra uten. Lurte litt på ledningene, men det er jo i sivilisert strøk og de hører med til den skjeve stolpen.

 

post-172535-1240523629_thumb.jpg

F/7.1

ISO 100

Lenke til kommentar

28. april

Jeg hadde lenge sett frem til å dra med båten til Kiel og ta bilde av den innvendige gaten på båten. Kvelden før tok jeg en del macrobilder av en blomst. Pakket ned kameraet med 50mm linsen og oppdaget ikke dette før jeg var på båten og ute til sjøs. Synes likevel det ble bilder jeg kan legge ut i tråden min.

 

Handlegaten på båten

post-172535-1241118420_thumb.jpg

EXIF

f/5.0

ISO 200

lens: EF50mm f/2.5 Compact Macro

Lenke til kommentar

29. april

 

Dagens bilde ble situasjonsbildet ved kanalen inn til byen.

 

På vei til en kald en...

post-172535-1241118789_thumb.jpg

EXIF

f/7.1

ISO=100

Lens:EF50mm f/2.5

 

Grunnen til at det var så tett med folk var denne:

 

post-172535-1241118888_thumb.jpg

 

 

Vil med dette det siste bildet takke for måneden. Det har vært en morsom utfordring. Underveis så jeg stadig motiver som kunne karaktiseres som en gate. Å ta bilde av et tema gjennom en hel måned har vært interessant.

Lenke til kommentar

Synd med uskarpheten på den 28. Men vi fikk ihvertfall en følelse av hvordan den gaten er. Tøffe farger ihvertfall.

 

Gaten som du/dere gikk den 29. er en jeg også har gått en gang for mange år siden. Mange gode og kalde på enden av den ruten ;)

 

Takk for mange morsomme gater i løpet av april. Håper å se deg på neste fest :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...