lessis Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 11. april Midt i København finnes det kanaler hvor i dag det går turistbåter og som dere ser en enslig padler. Kanalen heter Fredriksholms kanal. Gaten til høyre er Nybrogade og til venstre er Vindelbrogade. Broen i bakgrunnen er Stormbroen. Vei eller en gate for båter EXIF f/16 ISO=400 lens: EF-S18-55 46mm Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 12. april Det var så nydelig vær da vi våknet i København, at jeg bestemte meg for å vandre noen timer i botanisk hage. Der var våren kommet langt mer enn her på Romeriket. Blomstergate EXIF f/10 ISO=400 lens: EF-S18-55mm Ble også fasinert av et annet motiv like i nærheten av hotellet. EXIF f/4,5 ISO=100 lens: EF-S18-55 31mm Endret 13. april 2009 av lessis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fine bilder igjen, likte særlig kanalbildet. Ser hyggelig ut med kajakk der :o) Du kan skjule med [ spoiler] skjult innhold [/ spoiler] -men uten ordskilleren. Da blir det: skjult innhold Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Liker 10. april av opraen. Jeg har ikke vært der ennå, men tenkte faktisk å ta meg en tur dit i løpet av aprilfesten. Flotte bilder fra Danmark og. Bra jobba Endret 13. april 2009 av iamluka Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Liker 10. april av opraen. Jeg har ikke vært der ennå, men tenkte faktisk å ta meg en tur dit i løpet av aprilfesten. Flotte bilder fra Danmark og. Bra jobba Takk for tipset og at du likte operabildet. Ta deg en tur dit når det er pent vær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Operaen er vel Oslos bredeste gangsti Fine bilder fra København. Har også stor sans for kanalbildet. Kjenner igjen overgangen nær hotellet deres; har vært en del i området Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 13. April Takk til Tom for at han likte ksnalbildet. Det siste bildet i dag er fra i dag morges. Ca 0845 var det ikke mye å se på ved innseilingen til Oslo. Skipsleia kan vel også kalles en slags gate. Leia EXIF f/5,6 ISO=200 lens: EF-S18-55 30mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Flotte bilder du har lagt inn i det siste, lessis, likte godt den siste kreative gaten... RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Flotte bilder du har lagt inn i det siste, lessis, likte godt den siste kreative gaten...RandiA Takk for at du likte bildene. En må jo være kreativ når en har valgt gater som tema. Litt kjedelig med bare forskjellige gater, selv om det sikkert blir mer av det også. Nå blir det noen dager med pause, jeg har jo meldt meg på som pingle. Jobben krever sitt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Den nye operaen ble fort en folkeforlystelse. Alle skulle ned dit for å gå på taket. Må vel kalle dette Oslos nye gate Det burde du kunne ha dekning for ja. Ganske folksomt til tider der borte. Tror jeg må skaffe meg et Aprilfest-motiv der selv etter hvert. Jeg synes for øvrig "Undergang" var best i farger, men her er det sprikende preferanser ser jeg. Vannveier er en selvfølgelig variant. Padleren i København var bra. Likte også svingen ut i tåka fra innseilingen til Oslo. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vannveier er en selvfølgelig variant. Det er egnetlig utrolig mange varianter når man begynner å tenke over det ... Likte også svingen ut i tåka fra innseilingen til Oslo. Jepp. Et bilde jeg selv kunne tenkt meg å ta. Men jeg hadde nok ikke hatt vett til å ta med toppen av rekkverket. Nice. Tom Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Vannveier er en selvfølgelig variant. Det er egnetlig utrolig mange varianter når man begynner å tenke over det ... Likte også svingen ut i tåka fra innseilingen til Oslo. Jepp. Et bilde jeg selv kunne tenkt meg å ta. Men jeg hadde nok ikke hatt vett til å ta med toppen av rekkverket. Nice. Tom Hadde først tenkt å fjerne rekkverket, men så så jeg at det gav litt dypde i bildet. Planla denne gaten for i går og ble skikkelig skuffet over været, men været kan en ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det ser først litt ut som skjev horisont på den siste der, men med rekkverket ser man jo at det er båten som er skjev! Gøy med bilder fra Kjøben - jeg jobbet flere år i nabogata parallelt til høyre på kanalbildet.. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) 17. april Det har vært en travel uke med lite fotografering. På fredag skulle jeg ned Norges varemesse og hjelpe til på Hagemessa. Ut på kvelden var det ikke så mange mennesker igjen i lokalet og jeg kunne gå en tur med fotoapparatet. Blomstergate F/5.6 ISO=200 EF-S18-55 18mm Endret 19. april 2009 av lessis Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 18. april Også denne dagen ble tilbrakt på messa. Utenfor bygget er det en slags gate hvor en kan gå, men det er få som gjør det. Syns at denne gaten gjør seg i s/h. Promenadegate F/7.1 ISO=200 EF-S18-55 18mm Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Promenadegate Oi! Her var det mange fine kontraster, linjer og gjentakelser! Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Promenadegate Oi! Her var det mange fine kontraster, linjer og gjentakelser! Takk til kaian for kommentarer. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 19. april I dag blir det et helt vanlig gatabilde. Det er tatt i en stille søndagsettermiddagsmodus. Til vanlig er det biler og mennesker i denne gata, da det er en av inngangene til Lillestrøm Torv. Søndag ettermiddag f/7.1 iso=100 Lens:EF-S18-55mm 18mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det ble en spesiell stemning over det bildet, fine duse farger...godt å se litt folketomme gater innimellom også..fredelig liksom. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den "Promenadegata" var skikkelig bra. Linjene i "taket" suger deg innover. Grafisk og fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå