Gå til innhold

Aprilfest 2009 - lessis - gater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8. april

Randi oppfordret meg i går kveld til å vise at det virkelig fremdeles er snø på østlandet. Det begynte å regne i går kveld og det regnet frendeles da jeg gikk på jobb. Tok dette bildet i morges før all snøen antagelig ble borte. I ettermiddag da jeg kom hjem, var faktisk snøhaugene synlig mindre.

 

tursti er vel også en gate?

 

post-172535-1239208213_thumb.jpg

 

EXIF

f/5.6

ISO=100

lens: EF70-300 70mm

Lenke til kommentar

Ja, se der, snøen forsvinner hos dere også...og der har du jo en bra snø-fri gate :yes: (Kanskje med litt mindre blenderåpning, eventuelt plusset på litt iso så ville fokuset blitt enda bedre..., men aprilstemningen kommer bra frem)

RandiA

 

PS. Stilig bilde på 7.April...

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Har dere så lite snø? Vi har fortsatt store hauer og grøftekanter fylt med snø, og jeg bor da på østlandet jeg også.

Det er store variasjoner på østlandet. Jeg bor på Tanum (Bærum) og der er det mye mer snø enn hos lessis. Hvordan det er i Asker (kjent snøhull) tør jeg ikke tenke på en gang.

 

Klart at en gangsti er en gate. Jeg kunne tenkt meg at du hadde lagt fokuspunktet på sperren i bunn av stien, det tror jeg kunne blitt ganske så stilig.

 

Tom

Lenke til kommentar

9. april

På gåturen i dag tok jeg et planlagt bilde av disse undergangene. I følge fremmedordboka er også en undergang synonymt med gate. Blir borte fra forumet noen dager, men kommer tilbake over helga, da skal jeg velge ut ett fra hver dag tror jeg.

 

Var på besøk i en hage i formiddag, og der var snødypden til knærne, håper den gode varmen setter inn snart.

 

Det er i dag jeg burde hatt vidvinkel. Lurte litt på om jeg skulle gå for ett i s/h, hva synes dere?

 

Undergang

post-172535-1239297240_thumb.jpgpost-172535-1239297597_thumb.jpg

 

EXIF

f/7.1

ISO=100

lens: EF-S18-55 18mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...