Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i området rundt adamseplet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, har i de siste dager fått ganske ildt i området rundt adamseplet. er som når man er syk og får opphovna mandler(tror det er mandler) fordi de skal bearbeide sykdommen. For meg er det ikke vondt å svelge, men er bare ildt.

Er det noe fare på fære her, eller er dette normalt? Er gutt og 17 år om det skulle være til hjelp, kan det ha noe med puberteten å gjøre da kanskje? At den vokser eller noe sånt? Bare lurer på om det kan være strupekreft eller noe sånt, eller om det er normalt. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen ganger jeg har vondt i halsen. Sånn at det gjør litt vondt å svelge og sånt. Men pleier å gå over neste dag.

Har ikke noe med puberteten,vertfall ikke det jeg har. Så tror du bør vente en dag eller to. Og se om du blir noe bedre. Du kan jo prøve sterke halstabletter

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei, ok. Nå har jeg fortsatt vondt. Bør jeg gjøre noe med det?

Hei kompis,

Informer foreldrene dine om situvasjonen din, og eventuelt ta deg en tur til legen. Det er bedre å få saken ut av verden på denne måten, enn å ignorere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...