Gå til innhold

TES: Morrowind - Mod Laging


Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og bestemte meg for å registrere meg her med en gang jeg fant ut av at det fantes et norskt Elder Scrolls-forum :dribble: Og jeg lurer litt, noen her som driver med mod-laging til Morrowind? Og hvis svaret er nei, så anbfaler jeg det. Det er ihvertfll mye enklere enn på OB, det er sikkert :yes:

 

Soooo, noen som har laga en mod eller to noen gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Tenkte bare å si at jeg har lagt ut min første mod for nedlasting i dag.

 

Imperial Employment Office.

 

En ny faction i Morrowind som er ment å være et slags arbeidskontor som tilbyr jobber for dem som ikke er eslet til å være en stor kriger eller magiker. Altså ment mer for de som rollespiller og som ønsker å gi sin commoner noe nyttig å gjøre for å tjene til livets opphold. :)

 

Er en egen faction med ranks, belønninger og en skjult, liten ekstra-belønning for dem som klatrer helt til topps.

 

Kan lastes ned her fra TESNexus: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=27246

Lenke til kommentar

Så fort du begynner å rote med mods, ødelegger du kjapt spillet for deg selv også. F.eks. å lage uber items som gjør deg uovervinnelig, eller lar deg fly uendelig med superfart. Jeg lagde meg en medaljong som ga meg flight og 500% speed, så jeg bare kunne fly rundt som en anna superhelt. Ble bare så lei av å gå overalt. Eller armors med usannsynlig gode stats på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...