Gå til innhold

TES: Morrowind - Mod Laging

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og bestemte meg for å registrere meg her med en gang jeg fant ut av at det fantes et norskt Elder Scrolls-forum :dribble: Og jeg lurer litt, noen her som driver med mod-laging til Morrowind? Og hvis svaret er nei, så anbfaler jeg det. Det er ihvertfll mye enklere enn på OB, det er sikkert :yes:

Soooo, noen som har laga en mod eller to noen gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en liten fix ute, for alchemy og ingredients, resten er upublisert, noen merges som jeremys armor i en packe, noe småtterier her og der, eller så er det slikt som ikke kan publiseres av ulike grunner :D så det er vel to eller tre brukere av det hehe

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tenkte bare å si at jeg har lagt ut min første mod for nedlasting i dag.

Imperial Employment Office.

En ny faction i Morrowind som er ment å være et slags arbeidskontor som tilbyr jobber for dem som ikke er eslet til å være en stor kriger eller magiker. Altså ment mer for de som rollespiller og som ønsker å gi sin commoner noe nyttig å gjøre for å tjene til livets opphold. :)

Er en egen faction med ranks, belønninger og en skjult, liten ekstra-belønning for dem som klatrer helt til topps.

Kan lastes ned her fra TESNexus: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=27246

Lenke til kommentar

Så fort du begynner å rote med mods, ødelegger du kjapt spillet for deg selv også. F.eks. å lage uber items som gjør deg uovervinnelig, eller lar deg fly uendelig med superfart. Jeg lagde meg en medaljong som ga meg flight og 500% speed, så jeg bare kunne fly rundt som en anna superhelt. Ble bare så lei av å gå overalt. Eller armors med usannsynlig gode stats på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...