Wisd0m Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 178 er 2cm under det norske gjennomsnittet for menn. Det er det helt sikkert, men når de går rundt som noen kroker så ser det ikke ut sånn Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva så? Det er likevel ikke høyt. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hva så? Det er likevel ikke høyt. Det er slettest ikke lavt heller, og med riktig holdning kan man se høyere ut som wisdom sier. Det viktigste er at man er høyere enn de fleste jenter, og på 178 er man det Selv om høyde ikke er alt selvfølgeig. Endret 2. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, og med gode joggesko blir det 3cm til. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, og med gode joggesko blir det 3cm til. Det er faktisk ikke dumt det, få sko med litt høyere heler/såler. Innlegsåler kan også gi et par cm. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Desto latterligere når man blir nødt til å ta av skoene. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror nok ikke verden stopper opp om du synker 3-4 cm når du tar av skoene. Alle gjør det. På byen feks kan de 3-4 cm gjøre litt forskjell. Syntes man selv at man er litt lav så hvorfor ikke? Man bruker bare de fordelene man kan, føler man seg høy, er man høy Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nah, man er ikke høy før man er på linje med Alan Alda, Clint Eastwood og de gutta der.. 193~ er en grei høyde imo. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Smaken er som baken, vet om masse damer som syntes 190+ blir litt høyt. Det er en annen diskusjon. Poenget er, om man føler seg lav kan slike småting som innlegsåler gi en virkelig boost til selvtilitten. Det er fakta. Så kjør på sier jeg. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Høyde er ikke viktig som dere tror, det er ikke ett større problem enn hva man gjør det til selv. Vet om en kar som er 160 eller noe sånt, og han drar damer mye bedre enn hva jeg gjør (Nå kommer vel noen og sier at jeg drar damer dårlig, men det gjør jeg da altså ikke ) Poenget er: Høyde har ikke noe å si i det store bildet. Smaken er som baken. Noen liker dattera andre liker mora. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg sier ikke at høyde hverken er viktig eller ei, men at jeg mener man ikke er HØY før 185+ uten hjelpemidler som joggesko og dill. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg sier ikke at høyde hverken er viktig eller ei, men at jeg mener man ikke er HØY før 185+ uten hjelpemidler som joggesko og dill. Enig der, har en far som er 185 så jeg kryper nok opp dit etterhvert jeg også, selv om det egentlig bryr meg pent lite. Jeg har en kompis som er 19x og det er ikke noen fordeler med det, hverken på damefronten eller praktisk Endret 2. april 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
HvorVanskeligErDet Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Tusen takk for mange seriøse svar. Idag gjorde jeg framskritt På bussen hjem fra skolen satte jeg med en jente som jeg ikke har snakket med siden.. vel.. 6. klasse.. Og snakket om hvilke skole hun skulle begynne på og sånt etter 10. Det gikk helt greit til vi hadde et slikt "halvt minutt stillhet". Det jeg ikke har noe å si. Leste at jeg skulle spørre om spørsmål som gjaldt henne, men fant ikke på en dritt. En venn av meg "Reddet" meg da han satt i nabosete og så på meg, og når jeg holdt kjeft begynte han å snakke med meg På skolen satt jeg å spilte icy tower i timen og en jente kom bort til meg og begynte å snakke ^^ Jeg fikk ett av de "halvt minutt stillhet der også". På slike "halvt minutt stillhet" har jeg ikke sjangs å snakke med dem. Jeg sliter med å finne ut hva jeg skal si! Men så "reddet" læreren meg ved å si at hun skulle gå tilbake på plass.. Og når det gjelder høyden, tror jeg ikke jeg blir høyere enn kanskje 174 - 175, og det føles rett og slett som jeg er "fanget i min egen høyde". Hater å se opp til folk, spesielt jenter. . Og har lagt merke til at jeg er rundt samme høyde som jentene i klassen selv om de egentlig er høyere enn meg. Og noe annet som irriterer meg er at jeg ikke er bredskuldret enda! Ikke noe mindre brei enn andre på høyden min (Har én som er en cm høyere enn meg) men jeg gleder meg virkelig til jeg begynner å bli litt breiere.. Satser på å begynne å bygge litt muskler så jeg ser litt barskere ut:p Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Mange som sliter med å snakke med jenter (?) Aner ikke hvorfor, men det er bare noe helt annet å snakke med jenter enn med gutter ! Jeg kan snakke med jenter som er på besøk hos venner og sånt uten problemer. Men ikke de jeg har kjent lenge og ikke har snakket noe serlig med.. Grunnen er vel at det alltid vil være en seksuell undertone..................... Som kan skape ubehag for noen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så bra at det går bedre allerede! Stillheten du snakker om slutter nok å komme når du får snakket litt mer med jenter. Og husk at de er like ansvarlige for den som du er. Ikke tenk på det som pinlig, tenk heller på det som naturlig. Det er ikke nødvendig å snakke hele tiden. Da blir det gjerne mindre anstrengt. Og som regel skjer det noe etter en liten stund uansett, som du jo opplevde selv. Jeg har lest om noen som foreslår at man skal få dem til å snakke om seg selv, for da går det meste av seg selv. Det fungerer dessverre ikke så bra på skoler, for du vet de "vanlige" tingene om dem fra før. Men du kan huske det til andre situasjoner. Hvis du absolutt vil unngå det fort kan du prøve å huske noen stikkord. Finn gjerne noe som er litt mer spesielt enn lekser, fotball o.l., selv om det går greit det også så lenge det ikke blir for mye. Det er mer interessant med f.eks. torturmetoder enn det. (Husk at det bare var et eksempel, noen synes det er kvalmt - og strengt tatt er det det, men interessant likevel etter min mening). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå