Gå til innhold

Spise noe godt til lørdag som inneholder lite fett/karbo og kcal!


Anbefalte innlegg

Hei , jeg har blitt treningsavhengi , og hvis jeg spiser eks sjokolade , så får jeg veldig dårlig samvitighet.. Har sluttet med brus , og drikker for det meste vann.. Så hva er godt å lage til en lørdagskveld uten at jeg får dårlig samvitighet? Liker veldig godt sjokolade , men har sluttet for det meste , og jeg savner smaken.. Jeg pleide før å blande rømme og sjokolade pulver oppi en kopp , det smakte himmelsk :D

 

Trenger noen oppskrifter..

 

Takkr for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjokolade er egentlig ikke usunt i forhold til potetgull eksempelsvis. en pose med maarud potetgull m/paprika gir nesten 1800 kcal hvor ca 109 gram er fett og 50 gram av fettet er mettede fettsyrer.

 

mørk sjokolade er sunt men kun de som har 70% kakao eller mer. sukkeret er alltid en ulempe. du får kjøpt mørk sukkerfri sjokolade (nå er sukker en god del farligere enn aspartam o.l) men jeg husker ikke navnet på sjokoladen. tror det har et blått papirinnpakning.

 

men når det er sagt, hvorfor ikke bare kutte ut godterier og heller sette på en stor gryte og lage noe godt, med brød og smør + pepsi max så slipper du godte-tullet..

Lenke til kommentar

spis sjokolade, spis potetgull på lørdag.

du skal også LEVE. det gjør jeg. jeg har en bra kropp, og i feriene, og lørdagene, spiser jeg nesten alltid en sjokolade, eller noe. du må også kose deg! det beste ved å trene er at man faktisk skal kunne unne seg noe.

- unn deg noe i ny og ne. sålenge du trener, og får deg en ekstra trim gjør det langt fra noe å spise usunt.

 

spis sjokolade, spis potetgull på lørdag.

du skal også LEVE. det gjør jeg. jeg har en bra kropp, og i feriene, og lørdagene, spiser jeg nesten alltid en sjokolade, eller noe. du må også kose deg! det beste ved å trene er at man faktisk skal kunne unne seg noe.

- unn deg noe i ny og ne. sålenge du trener, og får deg en ekstra trim gjør det langt fra noe å spise usunt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...