Gå til innhold

Snowblades eller snowboard?


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg skal på klassetur til et skitrekk om et par dager, og planlegger å leie meg noen "snøgreier". Blir enten snowboard eller snowblades. Jeg er ikke særlig flink, og ikke så altfor glad i fart. Liker også å ha god kontroll over samtlige lem. Hva ville dere anbefalt?

 

Og er det mulig å ake på et snowboard? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg står på snowboard og elsker det! Men som mange andre sier her kan det vere ganske så vanskelig å lære seg,

så vist du bare skal gjøre dette for en dag ville jeg valgt snowblades så du ikke blir sittende med snowboardet i barnebakken hele dagen:p

Lenke til kommentar
Det ble snowblades på oss, ja, og vi storkoste oss begge. Selv om ingen av oss hadde stått på slalom før, gikk det kjempegreit. Jeg kjørte en gang hvor jeg ikke helt hadde kontroll, men etter det så gikk det som det suste! :)

Hadde du derimot valgt snowboard hadde resultatet vært en hel dag i barnebakken hvor du på slutten av dagen akkurat greier å komme deg helt ned uten å dette.

Lenke til kommentar
Det ble snowblades på oss, ja, og vi storkoste oss begge. Selv om ingen av oss hadde stått på slalom før, gikk det kjempegreit. Jeg kjørte en gang hvor jeg ikke helt hadde kontroll, men etter det så gikk det som det suste! :)

Hadde du derimot valgt snowboard hadde resultatet vært en hel dag i barnebakken hvor du på slutten av dagen akkurat greier å komme deg helt ned uten å dette.

 

*kremt* Vi sto for det aller meste i barnebakken, men uten å falle, og det var fort nok for oss!

 

For å skryte må jeg nesten nevne at jeg var oppe i det aller lengste trekket, som går 1800 meter opp (ikke rett opp, da), og jeg stod hele veien ned! Trynte den to ganger, men da var det fordi jeg satt meg fast i løssnøen utenfor løypen, fordi jeg var høflig (og redd) nok til å flytte meg for alle de som definitivt hadde stått på ski før. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...