andypandy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, jeg skal gå til innkjøp av ny LCD tv, men må vente litt før jeg kjøper den. Har allerede bestemt meg for hvilket apparat jeg vil ha, men er redd for at varen skal bli utsolgt (den er ikke på salg) fra lageret før jeg får lønning. Noen som vet om det finnes nettbutikker som tar i mot reservering av en vare? Hadde vært fint med kjapt svar! takk Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tja, er ikke helt sikker. Du kan nå bare sende en mail til butikken å spørre, verre kan det da ikke være. Hvilken TV forresten? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 De fleste gjør nok ikke dette. Den eneste er nok Netshop, hvor man har en uke på å hente varen hvis man henter den selv (I hvertfall i Oslo). Ha har man en uke på seg fra den havner på lager hos dem. Man kan også velge å betale kontakt når man henter den. Så da kan man bestille TVen som ikke er i salg, og hente den når man her råd og den dukker opp. Andre webshops har nok ikke systemer for å ta seg av dette. Slike som Komplett osv trekker jo pengene fra konto med en gang man bestiller. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det som er en mulighet er jo å bestille på oppkrav, da har du 14 dager på deg på å hente pakken. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det som er en mulighet er jo å bestille på oppkrav, da har du 14 dager på deg på å hente pakken. husk at Posten har en begrensning på 32 kilo eller noe slikt, over det så er det hjem transport, og hvordan funker oppgrav der? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det som er en mulighet er jo å bestille på oppkrav, da har du 14 dager på deg på å hente pakken. husk at Posten har en begrensning på 32 kilo eller noe slikt, over det så er det hjem transport, og hvordan funker oppgrav der? Posten har 35 kilo som limmit og hjemtransport da må varen være betalt på forhånd.. Hva er dette for en unik tv da som i tlfelle er den eneste som går opp i pris kontra ned? Nå har det gått 10 dager siden du postet tråden og du får evt ikke bestilt før tisrdag dvs 14 dager før skjermen blir sendt og da har du 14 dager pluss å hente den på =28 dager samt du kan ringe posthuset/stedet og utvide dette med en uke altså 38 dager så da har du vel fått lønn....(problemet løst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå