Andynator Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Flott, det hadde blitt kjipt å ikke hatt noen å krangle med Så neste gang noen lurer på om Htc(denne gang) er verdens beste mobil merke tål at jeg ikke er enig Oftes må du faktisk kjøpe en htc modell, nokia model , sony e modell for så finne ut om det er noe for deg Jeg har gjort det og lagt opp mine meninger, derfor blir det ikke htc i år iallefall Endret 25. mai 2009 av Andynator Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Når det gjelder Jonas så er han kun intersert i å ta person, nesten som casultiesene i oslo by Jeg har ikke tatt noen, jeg bare oppklarte mysteriet rundt dine innlegg for de andre her på forumet. Oftes må du faktisk kjøpe en htc modell, nokia model , sony e modell for så finne ut om det er noe for degJeg har gjort det og lagt opp mine meninger, derfor blir det ikke htc i år iallefall Kanskje litt greit å prøve den aktuelle modellen først? Du har i lang tid kritisert HTC-telefonene med dine "seriøse" innlegg, lenge før de har kommet på markedet. Og nå kommer du og sier at man faktisk må kjøpe modellen for å uttale seg? Og du finner Idou interessant, en telefon som ikke er klar for markedet en gang? Og om du har eid én telefon fra HTC og var misfornøyd med den, behøver ikke det å bety at du blir misfornøyd med de andre. Den siste setningen der har du også kommet med i flere andre tråder, selv om telefonene ikke har kommet på markedet enda. Så jeg kan ikke skjønne at du mener troverdigheten din øker når du kommer med disse innleggene, sammen med alt det andre spammet fra deg. Endret 25. mai 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når det gjelder Jonas så er han kun intersert i å ta person, nesten som casultiesene i oslo by Jeg har ikke tatt noen, jeg bare oppklarte mysteriet rundt dine innlegg for de andre her på forumet. Oftes må du faktisk kjøpe en htc modell, nokia model , sony e modell for så finne ut om det er noe for degJeg har gjort det og lagt opp mine meninger, derfor blir det ikke htc i år iallefall Kanskje litt greit å prøve den aktuelle modellen først? Du har i lang tid kritisert HTC-telefonene med dine "seriøse" innlegg, lenge før de har kommet på markedet. Og nå kommer du og sier at man faktisk må kjøpe modellen for å uttale seg? Og du finner Idou interessant, en telefon som ikke er klar for markedet en gang? Og om du har eid én telefon fra HTC og var misfornøyd med den, behøver ikke det å bety at du blir misfornøyd med de andre. Den siste setningen der har du også kommet med i flere andre tråder, selv om telefonene ikke har kommet på markedet enda. Så jeg kan ikke skjønne at du mener troverdigheten din øker når du kommer med disse innleggene, sammen med alt det andre spammet fra deg. For det første Jonas så har du ikke oppklrt noenting, navnet ditt florerer kun som et plagsomt virus her inne på Amobil Jeg sier at evt htc kjøpere bør prøve ut disse telefonene selv til syvende og sist for å få en egen mening Sony E telefoner har jeg aldri hatt problemer med og jeg synes Idou virker spennende ut og kommer helt sikkert til å kjøpe den for å prøve den ut som jeg altid gjør i en tidlig fase. Foruten nokia 7390 til nokia er det kun Htc sine 2 modeller jeg har hatt som har skuffet meg. Å fremdeles finner jeg ikke kamera, mangelen på kamera lys, mp3 spilleren, windows sitt a2dp system, utseende til htc og generelt windows systemet i mobiler tilfredstillende selv om Xperia var et lysglimt.....men ikke mer Lenke til kommentar
eggs Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det hadde vært fint om Jonas og Andynator kunne fortsette sin private kamp pr. e-post slik at vi andre her på forumet slipper å ta del i deres søppel. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Det hadde vært fint om Jonas og Andynator kunne fortsette sin private kamp pr. e-post slik at vi andre her på forumet slipper å ta del i deres søppel. Enig, men så lenge Jonas følger etter meg gjennom alle tråder jeg kommenterer blir det desverre ødeleggende for dere andre Jeg beklager dette og oppfordrer heller Jonas å sende meg privte beskjeder enn å skjemme samtlige inlegg Endret 25. mai 2009 av Andynator Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Og for å få dere til å fortsette på e-post eller PM, kan jeg be en moderator om å stenge emnet. Jeg har valgt min mobil, og det ble HTC. Hvis du ikke liker HTC, Andynator, kan du bare drite i å diskutere om det i hvert eneste emne. Du kan heller bestille deg en ny HTC, Diamond 2, Pro 2, eller en annen, og sjekke hvordan den er. Liker du den ikke da, er det helt greit for meg. Men akkuatt nå vil jeg ha en moderator til å stenge emnet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg