Gå til innhold

Problem angånde FIH

Tj-nome

Anbefalte innlegg

Hei, Eg er 18 i år og søker meg inn på Forsvarets Ingenør Høgskule

Då må eg delta på FOS (Felles Opptak og Seleksjon) som begyner den 21. juni til 10. juli men passer overhode ikkje med skule året mit.

Eg har muntleg eksamen den 23 juni. (Enormt seint) Dette sperre får mine valg i militæret desverre, eg kan ikkje sjå vekk frå eksamen siden eg vill ikkje få vitnemål vist eg er vekke fra eksamen dato-en og uten vitnemål kjem eg ikkje innpå FIH.

Har eg nokon krav til skulen at dei må flytte eksamen datoen? Eg har snakket med forsvaret som sier at Skulen må ordne dette opp og snakket med skulen som igjen sier at det er fylkeskomunen som sette datoen får muntleg eksamen og dei sier dette er noko skulen må ordne opp...

Har eg nokon krav at skulen må ordne detta? Det er jo enormt idiotisk at skulen sperre får vidre utdanning spesielt siden det er den einaste skulen på Voss (Voss Gymnas) som gir meg FY 1-2, R1-R2 og andre allmenfag.

Eg håper på eit posetiv svar og snarast mulig siden frist får innsending av er 15 april.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Au! Den var lei. Har ikke en grei rådgiver på skolen som kan hjelpe deg ta noen telefoner da? Eneste som funker i sånne situasjoner er å mase på folk. Ingen som føler at det er sitt ansvar å lemper det over på noen andre. Maser du nok blir en i rekka lei og drar i noen tråder for deg. Det kan jo umulig være så forbanna vanskelig flytte eksamen 3 dager. Jeg villa starta med rådgiver, som sagt.

Lenke til kommentar

Ja, først kontakta eg forsvaret og fekk vite at skulen sitt ansvar å ordne opp. Så var da på veg til rådgivaren som gir "fakelen" til Rektoren som skulle sjå inn i saken siden det var fylkeskomunen som bestemte eksamen tidene. I mellometide kontakte eg sjølv fylkeskomunen og ikkje noe serleg posetiv svar der og Rektor sier: "Da ser dystert ut"

Eg skal ha ein ny samtale med han i morgo angånde saken, men vist da ikkje kan ordnest ser eg meg ikkje bryet og søke når eksamen står i vegen for min vidre utdanning.

Lenke til kommentar

Det er så jævli typisk å lasse problemet over på rektor! I helvette har han med saken da? Noe mindre enn rådgiver? Er det privatisteksamen? Isåfall går det kanskje an å spørre privatistfolka...

Ellers så må du gi dem alt på papir. Skriv det formelt og legg ved bevis, når eksamen er og når opptaket er. Når "Rektor" ser på saken husker han ikke dato, så glemmer han hvem du er. Hvor var det han skulle? Nei, han slutta å mase så han ga vel faen.

Folk er inkompetente idioter. Du må fôre det til dem med te-skje.

Unnskyld den noe hatefulle tonen.

Lenke til kommentar

Da med te-skje er eg fullstending klar over.

Eg har gitt skriftleg og muntleg (har vore kontakt med han før angånde ein arbeids ulykke (på skulen sitt område) eg fekk fråvær fordi eg havna på sjukehus. Kjempe kjekt!)

Så han kjenner nokk godt til meg. Men desverre er da kun "Mase" som hjelper men etter 3 1/2 veker! bør no han klart å komme til ein konklusjon angånde saken!

Lenke til kommentar

Hehe, då tru eg kanskje heller ta Ingenør utdanning i Trondheim eller i Grimstad

blir jo 7 1/2 år vist eg skal ha førstegang tjeneste i tilleg! holder i massevis med 6 1/2 år (3 1/2 studie + 3 år plikt tjeneste)

Grunnen til FHI utdanningen, betalt Studie og at førstegangtjenste Innkalling er i januar woho.......

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Håper vertfall på ein løysning på problemet.

Det som er greit med FIH er at eg får Ledar utdanning (Går via Befalskule opptaket) + Baechler utdanning som kan utbygge til Master som sivil eller i forsvaret mot litt meir plikt år.

Og eg kjem gjeldsfri ut, det er ikkje sån at eg har økonomiske problem men det ser spennande ut og ser ut som ein grei utdanning + betalt! :=)

Lenke til kommentar

Hehe, fekk svar av rektoren:

"Voss Gymnas kan ikkje flytte eksamen men vill ta kontakt med leiarene for FOS (Felles Opptak og Seleksjon) og høre om dei da gjelder kan møte opp på eit seinare tidspunkt".

Har ein sån følelse at dette går lengre å lengre ned i "vasken" for å sei da mildt :=)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det kan gå i orden likevel. Vet ikke hvordan FOS fungerer nå, men i gode gamle dager med opptak lokalt hos de forskjellige BS rundt i landet var det mye slik at første dagen var bare informasjon, andre dagen begynte man så smått med fysiske tester, legebesøk etc., men det gikk opp mot en uke før alle var ferdige med alt og man kunne selektere hvem som skulle inn på aspirantperiode. Kan hende det går greit med FOS dersom du har sekken klar for avreise så snart du kommer hjem fra skolen 23. juni og FOS er forvarslet om at du vil komme senere. Lov å håpe hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...